سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

نقد منصفانه از وظایف مهم خبرنگاران

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت نقد منصفانه و ارایه راهکارهای کارشناسی شده از سوی خبرنگاران تاکید کرد .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نقد منصفانه، پیگیری مطالبات مردم و ارایه راهکارهای کارشناسی سرلوحه امور خبرنگاران قرار گیرد.
وی با اشاره به  17 مرداد، روز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت : خبرنگاران باید با سلاح علم، دانش و منطق در دستگاه های دولتی و خصوصی ورود پیدا کرده و بدون حب و بغض عملکرد آن دستگاه ها را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت مشاهده ضعف و کم کاری با نقد منصفانه، مدیران را آگاه کنند.
امام جمعه اراک اضافه کرد: خبرنگاران باید واقعیات جامعه و عملکرد مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را آنچنان که هست به مردم انتقال دهند و نباید با انتشار اخبار دلسرد کننده مردم را گمراه کند.
وی اظهار کرد: خبرنگاران باید بر اساس مواضع جمهوری اسلامی حرکت کنند و از انتشار اخباری که تشویش اذهان عمومی را به دنبال دارد خودداری کرده و در راستای ایجاد آرامشِ جامعه گام بردارند.
امام جمعه اراک بیان کرد: رسانه ها سفیران دانایی و تریبون عقاید و دیدگاه های مختلف هستند و باید در این راستا به نشاط اجتماعی و رشد و تعالی جامعه کمک کنند.
محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف بود که در 17 مرداد سال 1377 در جریان کشتار دیپلمات های ایرانی به دست گروه تکفیری طالبان، در مزارشریف به درجه رفیع شهادت نایل آمد و این روز به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، خبرنگاران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.