مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی با حضور در معاونت خبر و باشگاه خبرنگاران جوان با اهداء شاخه گل فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  حمید قربانی جم هم زمان با 17 مرداد روز خبرنگار با حضور در جمع خبرنگاران ، سردبیران و سایر عوامل معاونت خبر مرکز اراک با تبریک فرارسیدن این روز و اهداء شاخه گل به همکاران عرصه اطلاع رسانی با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید صارمی گفت: امروز رسانه ملی و به ویژه واحد خبر در پیشانه مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارد .
وی ضمن ارج نهادن به تلاش همکاران و فعالان واحد خبر بر ضرورت هوشیاری در مقابله تهاجم فرهنگی دشمن به وسیله رسانه های مختلف و مقابله با آن توسط گروه های مختلف خبری تاکید کرد.
قربانی جم همچنین یاد شهدای مدافع حرم را که در راه دفاع از اسلام و ستم دیدگان به فیض عظیم شهادت نائل آمده اند را گرامیداشت.
واحد خبر صدا و سیمای مرکز اراک امروز میزبان مدیران کل و کارکنان دستگاه های متعدد اجرای استان مرکزی هم بود که با تهیه دسته گل و شیرینی و اهداء آن روز خبرنگارا را به کارکنان معاونت خبر تبریک گفتند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، قربانی جم ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار