سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اینستاگردی (270)؛

طرح آرامگاه مهرداد اولادی/ دوست دیرینه رامبد جوان در خندوانه/ یادگاری بارکدی ها در اصفهان +تصاویر

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران جوان هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.




صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب نوشت: حضور رهبر انقلاب در جمع عشاير استان اردبیل، مرداد ۱۳۷۹




پرویز پرستویی نوشت: هر اشتباه کوچکی در صورتیکه به آن واقف شوی فرصتی ست برای کسب تجربه ای نو در جهت پیروزی ،اما هنگامی که در بی خبری و جهل هر روز اشتباهی کوچک مرتکب شوی وبر انجام ان اصرار بورزی فرصتی برای تباهی و غرق شدن خود فراهم کرده ای، زیرا اشتباهی را درست نکردن زمینه ساز اشتباهات بعدی و بزرگتر است و تفکر بر خطا نکردن یعنی حتمی بودن شکست؛ زیرا وقتی مشکل و خطا عادت ما شد و در وجود ما پنهان گشت،به شکل یک رفتار نهفته در ما در می آید که هر روز تکرارش می کنیم و از آن غافل می شویم و ممارست در اشتباه فقط تخریب و نابودی و شکست به دنبال دارد.




عزت الله ضرغامی نوشت: یادگاری با سپاه ابن زیاد!

«هنرور» نام زیبایی است که برای «سیاهی لشگر» انتخاب شده است. به آنان ادای احترام کرده و از تلاش‌های طاقت‌فرسای‌شان در مقابل دستمزدهای اندک تشکر می‌کنم.

تصویر مربوط به پشت صحنه سریال مختارنامه است. به همراه آقای میرباقری کارگردان خوب این مجموعه ارزشمند و ماندگار تاریخی؛ قسمت‌های مربوط به حادثه‌ی کربلا، با درخواست من به سریال اضافه شد. فکر می‌کردم این سریال بدون تصاویر حس‌برانگیز کربلا لطفی نخواهد داشت.

لوکیشن سکانس‌های کربلا در حوالی شاهرود بود و عزیزان هنرور از روستاهای همانجا انتخاب شده و آموزش دیدند. خدا از آنان قبول کند.

*** پی نوشت***

هنرور کسی است که در جمع معنا پیدا می‌کند و از همان اول می‌پذیرد که نقش مستقل و جداگانه‌ای برای مطرح شدن ندارد.

کارگزاران کشور هنروران نظام جمهوری اسلامی هستند و نباید برای خود نقش ویژه و مستقل قائل شوند. تنها در این صورت است که مشمول برکت کار جمعی قرار می‌گیرند.

رهبری به ما تأکید فرمودند که بر اساس آموزه‌های قرآنی، خداوند از هر کس دیگر به اعمال ما آگاه‌تر است و بهترین سپاس‌ها و پاداش‌ها نیز فقط از ناحیه اوست.




جواد کاظمیان نوشت: اقا مهرداد امروز استارت خونه ى جديدت با اين طرح كليد خورد
امروز ليگى شروع ميشه كه تو به خاطرش خيلى حرص خوردى خدا نميگذره از يک مشت دلال و مربى كه ...
روحت شاد




صفحه منتسب به محسن رضایی نوشت: ایران قطعنامه ٥٩٨ را پذیرفته بود؛ اما صدام زیر بار نرفت و يك هفته بعد به خرمشهر حمله كرد و شهر در محاصره قرار گرفت.

با یاری خداوند متعال و همت رزمندگان اسلام پس از چهل‌وهشت ساعت نبرد طاقت‌فرسا، محاصره شکسته شد و دیگربار، شهر، در واپسین روزهای جنگ، آزاد شد. ناگهان خبر رسید که ارتش صدام با كمک منافقين از غرب ايران واردشده و به‌سوی كرمانشاه در حال حرکت است.

بی‌درنگ با بالگرد از جبهه جنوب به اسلام‌آباد غرب آمدم. مشاهده کردم که منافقين با حمايت بمب‌افکن‌های ارتش صدام از اسلام‌آباد عبور كرده و به سمت كرمانشاه رفته‌اند. سرداران كوثری و فضلی را مامور کردم كه عقبه آن‌ها را ببندند. از سمت كرمانشاه هم شهید همدانی و شهید صياد شيرازی كمك كردند و سرانجام قريب دو هزار نفر از منافقين در محاصره رزمندگان قرار گرفتند و... .

فردای آن روز بود که صدام، رسما پذیرش قطعنامه را اعلام كرد. بنابراين گلوله‌ی مقاومت، مذاکره و جنگ را به نتیجه رساند، نه تسلیم شدن.




صفحه خندوانه در اینستاگرام: حسین رفیعی بازیگر سریال های طنز و مجری این تلویزیون امشب مهمان خندوانه است. حسین رفیعی که از قدیم دوستی دیرینه ای با رامبد جوان دارد، امشب روبروی او مینشیند و به سوالات رامبد جوان پاسخ میدهد.




سید علی صالحی نوشت: یک ناهار خوشمزه در رستوران هندی با رفیق جان سعید ملکی جاتون خالی
خبرهای خوب در راه است به امید خدا




بهاره کیان افشار نوشت: امروز عصر ما چهار نفر در سينما ساحل
براى اكران باركد در كنار مردم خوب اصفهانيم




مرتضی پورعلی گنجی نوشت: پله کوچک وبزرگ ندارد، راه صعودطی کردن یکی یکیست... امیدوارم همیشه سلامت باشید و موفق ولبتون خندون باشه، بعد تمرینای سخت خیلی میتونه کمک کنه آب یخ




مازیار فلاحی نوشت: بهترین لحظه دنیا، بعد از کنسرت




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
گنبد وگلدسته چرا واسش نزاشتن