اینستاگردی (273)؛

دیدار محسن رضایی از یک شهید زنده/ اندازه‌گیری سر ترلان پروانه/ دیدار عمو پورنگ از مرکز طبی کودکان

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

آزاده نامداری نوشت:

قديما،مثلا سال نود وسه.بادوستاي گلم.من يه بار صفحه ام رو باكلي عكس بستم نمي دونم چقدر موافقيد گاهي عكساي گذشته رو بذارم.اگه موافق بودين بهم بگين.



اینستاگردی





فلورنظری نوشت:

او چیزی برای خوردن ندارد،اما وقتی به او دو آب نبات چوبی دادند،یکی را به عکاس تقدیم کرد.


اینستاگردی


ترلان پروانه نوشت:

شكار لحظه از آقاى محمد بدری لو.پ.ن : اينجا درحال اندازه گيرى سر بنده براى گريم جديد بوديم.


اینستاگردی



مرجانه گلچین نوشت:

قطعات و كيسه هاي پلاستيكي حتي المقدور استفاده نكنيم. در صورت استفاده آنها را در طبيعت رها نكنيم.


اینستاگردی


محسن رضایی نوشت:

شهيد زنده امير دادبين.
دیروز فرصتی فراهم شد تا به دیدار و عیادت از فرمانده دلاور نيروي زميني ارتش اميردادبين بروم که در تمرین‌های نظامی ویژه نیروهای مخصوص ارتش، به‌شدت مجروح شد و با عنایات الهی، به شکل معجزه‌آسایی بهبود یافت. دادبین از دوستان خوب من است که سابقه درخشان در #دفاع_مقدس و مبارزه با ضدانقلاب دارد.
دیدار خوبی بود، امیر دادبین هم بسیار خوشحال شد، خاطرات دوران دفاع مقدس را مرور کردیم که ارتش وسپاه دوشادوش یکدیگر، برادرانه، با دشمن جنگیدند، البته کسانی تلاش می‌کردند که مانع این برادری شوند، اما توفیق نیافتند.
از روزهایی یاد کردیم که رادیو بغداد، هر روز داستان‌‌هایی از دعوای ارتش و سپاه می‌ساخت و این دروغ‌های خنده‌دار، اسباب سرگرمی ما را فراهم می‌کرد.



اینستاگردی



داریوش فرضیایی نوشت:

زندگی فرصت کوتاهی است که برای عشق ورزی و محبت کردن به یکدیگر بایستی آن را مغتنم بشماريم.
فرقی نمیکند پزشک باشی یا هنرمند ؛ وقتی دلت با فرشتگان معصوم خدا گره خورد فقط به شادی و سلامت آنان فکر می کنی.
همین که در کنار درمانی جسمی ایشان بتوانی موجب تقويت روحی شان بشوی باید خدا را شکر کنی ؛ هیچکسی نميتواند لذت ِدر آغوش کشیده شدن توسط کودکی بیمار یا بالعکس را همچون تو درک یا تجربه کند.
به خود افتخار کن و از فرصتی که خداوند به تو داده شکرگذار باش ؛ همانطور که آن پزشک مهربان و بزرگوار تنها دغدغه و افتخار در زندگی اش بودن و خدمت کردن به این کودکان است .
آقای دکتر " رضا شروین بدو " از شما بخاطر همه زحماتی که میکشید سپاسگزارم.. شما امروز درس بزرگی را به من دادید ؛ شما به من یادآوری نمودید که ما هر دو در کنار یکدیگر میتوانیم در درمان جسمی و روحی فرزندان عزیزمان موثر باشیم و در این راه مطمئن باشید که از هيچ کمکی دریغ نخواهم کرد ؛چرا که میدانم فرصت اندک هست و عمر کوتاه و من میانه راه...
پی نوشت :
بیمارستان مرکز طبی کودکان.. امروز 95/5/10



اینستاگردی




شیلا خداداد نوشت:

اخلاق یکی از بنیادی ترین و والاترین دروس و آموزه های عقیدتی و اجتماعی بوده و هست ، و پاکیزه گی گفتار از ارکان بسیار مهم اخلاق محسوب می شود. 
متاسفانه در روزهای گذشته نشریه یالثارات ، با زیر پا گذاشتن حریم اخلاق و نادیده گرفتن عفت کلام ، عبارات ناشایست و زشتی را نسبت به سینماگران و خانواده ایشان به کار برده که فارغ از توجیه لغوی آن ،در عرف اجتماعی ، یکی از رکیک ترین و زشت ترین فحاشی های رایج در بین فرومایه ترین افراد جامعه محسوب می شود . 
انتقاد سالم ، سازنده و مودبانه حق تمامی ارباب جراید و رسانه های جمعی است اما بی حرمتی ، افترا و زشت گویی در هر شکل و با هر بهانه و نیتی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست . 
انجمن بازیگران سینمای ایران پس از چند روز خویشتن داری و با مشاهده عدم برخورد مناسب با این هجمه اخلاقی ، حق قانونی و شرعی اعاده حیثیت را برای تمامی هنرمندان و خانواده ایشان محفوظ دانسته و برخورد قاطع مسئولین قضایی و قانونی ذیربط با این بی حرمتی را، کمترین انتظار هنرمندان می داند . 
بیایید امروز که پدیده زشت و منحوس تروریسم در لباس دین ، خدمتگذاری شیطان می کند و نفرین جهانیان را به جان می خرد ، ما همه باهم حافظان شریف کلام مقدس خداوندی باشیم که به حرف و قلم قسم یاد می کند . تا فراموش نکنیم که ادب مرد به ز دولت اوست .


اینستاگردی


پنداراکبری عکس سلفی از خود منتشر کرد.

اینستاگردی



مینا ساداتی بازیگر نوشت:

سکانس پایانی.عباس کیارستمی ساعت چهار بعدازظهر به وقت پاریس در روز دوشنبه 14 تیرماه 1395 برابر 4 جولای 2016 از دنیا رفت تا جهان جای تنگ‌تری برای زندگی باشد.

استفاده از کلمة مرحوم در ابتدای نام عباس کیارستمی هرچه‌قدر سخت دیگر مجاز است. زندگی ادامه خواهد داشت، بدون کیارستمی. تمام.


اینستاگردی



سیدعلی ضیاءنوشت:

جان جهان من

اینستاگردی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار