اینستاگردی (269)؛

انتقاد رضا کیانیان به طراحی لباس المپیک/دلهره سردار آزمون برای بازی قطر/نگرانی فلور نظری برای گریه کودکان

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


سردار آزمون نوشت:

کی بازی با قطر میشه؟11شهریور بیازودتر
امیدوارم روزخوبی داشته باشید.
لبتان پرخنده.



اینستاگردی



 پرویزپرستویی نوشت:

دوستان عزیزم سلام.مدتی است که باشما دردنیای مجازی زندگی میکنم ویاد میگیرم.وبارها عنوان کرده ام مطالبی که به عنوان پست میگذارم،از خودم نیست وانتخابی است.امروز متوجه شدم ،کانالی که در ذیل عرایض بنده مشاهده میکنید،مدعی شده که بنده مطالب رااز کانال آنها برداشت میکنم.وبلافاصله به کانال ذکر شده مراجعه کردم،متوجه شدم هدفشان از عنوان نام بنده جز سودجویی وتبلیغ کانالشان چیز دیگری نیست .بنابراین مطالب این عزیزان را تکذیب میکنم .دوستتان دارم وهمیشه خدمت گذارتان خواهم بود.
استاد پرویز پرستویی بازیگر اسطوره ایران رو که همه میشناسیند
چند وقتیه که استاد پرستویی داستان های کوتاهی تو صفحه اینستاگرام شخصی خودشون منتشر میکنن که حسابی مورد توجه مردم قرار گرفته... امروز 



اینستاگردی


فلور نظری نوشت:

نگذارید بچه ها گریه كنند، زیرا باران هم غنچه را تباه می كند. 
ژان پل سارتر.
مهربانی کنیم، شاید فردا نباشیم.


اینستاگردی


همسر مرحوم هادی نوروزی نوشت:

ایران همیشه سربلند...:
بنام خداوند جان آفرین ... دیشب برترین های فوتبال ایران در فصل ۹۵-۹۴ انتخاب شدند و شب قشنگی را برای ورزش ایران رقم زدند ، قطعا فوتبال ، این پدیده عجیب و اجتماعی قرن بیست و یکم ، آنقدر تاثیرگذار است که اشکها و لبخندهایش سرتیتر همه نشریات و خبرگزاریهای معتبر جهان است ، من ، به نوبه خودم و از طرف همسرم هادی نوروزی ( ۲۴ ابدی ) ، ابتدا ، انتخاب شایستگان فوتبال ایران را تبریک گفته ، و خدارا شاکرم که هنوز معرفت و جوانمردی از این فوتبال بی رحم رخت برنبسته ، در شب فراموشی فوتبال ایران ، مهدی طارمی نشان داد در اوج هم میتوان مرد بود ، ممنونم که نگذاشتی یاد هادی فراموش شود ، سپس برای کاروان پرافتخار ورزش ایران ، در بزرگترین آوردگاه ورزش جهان ( المپیک 2016 ریو ) عاقبت بخیری و کسب مدالهای رنگارنگ به همراه برافراشته شدن پرچم سه رنگ و مقدس ایران زمین ، ترنم سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را از در گاه باریتعالی خواستارم ،،، دست علی یارتان ، معصومه ابراهیم پور ، همسر کاپیتان فقید هادی نوروزی ۹۵/۵/۳



اینستاگردی





رضا کیانیان نوشت:

سلام . واقعاً خجالت آور است ! به اندازه اى زشت بودند كه دلم نيامد حتى عكس شان را بگذارم روى صفحه! 
منظورم لباس هاى كاروان المپيك ايران است!
به گمانم  كميته ملى المپيك ايران، براى طراحى لباس هاى كاروان ايران، ميان بدترين طراحان لباس مسابقه گذاشته! نه ! باوركردنى نيست! 
چون هر طراحى هر اندازه هم كه بد سليقه باشد ، دست كم ، فقط به اين دليل كه طراح است، به ناچار استانداردهايى را رعايت مى كند؛ هماهنگى در رنگ و شكل ، دوخت مناسب و دست كم نشانه هايى از ايران ! ولى اين لباس ها.......بى ربط به همه چيز هستند؛ حتى به طراحى .
در اين سال ها كه مشهورترين و گران ترين برندهاى لباس جهان از طرح هاى ايرانى استفاده مى كنند! آيا خود ايران بايد براى خودش از بدترين و بى ربط ترين رنگ ها و نقش ها و طرح ها استفاده كند؟ 
آقايان كميته ملى المپيك !
در ايران طراحان لباس بسيار خوب و خوش سليقه اى داريم ، كه سال هاست امتحان خود را در ايران پس داده اند و حتى در مجامع جهانى شناخته شده اند.
چرا از آن ها براى طراحى لباس هاى كاروان ايران دعوت نكرديد؟! آقايان كميته ملى المپيك!
لباس هر كاروانى ، به لحاظ ديدارى پرچم دوم آن كشور است!
به چه حقى آبروى كشورمان ايران را به باد مى دهيد؟
به چه حقى بد سليقگى خود را به ما تحميل مى كنيد؟

هنوز وقت باقى ست! در همين فرصت كم، به طراحان خوب كشورمان مراجعه كنيد و اين لباس ها را در خفا پنهان كنيد!


اینستاگردی




رامبد جوان نوشت:

آرزوى صبر و بردبارى مى كنم براى كاروانهاى المپيكمون. يعنى واقعا ماشاالله به مسئولين با اين انتخاب طراحشون. ورزشكارا اين همه تلاش و زحمت و افتخار.... اونوقت اعزامشون به المپيك اين شكلى.


اینستاگردی



لادن طباطبایی نوشت:
 نازنینم....
کمی از سها براتون بگم و آنچه گذشت....
سهایی که من بعد از پنج ماه دوری اجباری و ممانعت پدر از دیدارش ، تحویل گرفتم، بسیار لجباز ، عصبی و ناآرام بود...
من نمیخوام کسی رو مقصر بدونم؛,از همین اول بگم.
حرف من فقط یک چیزه؛
دیسیپلین و برنامه دقیق برای هر کودکی لازمه تربیت صحیحشه.  برای یک کودک اوتیستیک؛ از نون شب هم واجب تره...
بعضی ها فکر میکنن بچه چون حرف نمی زنه و به حرف گوش نمیده،  پس نمیفهمه! یا ؛ گناه داره، بذاریم هر کاری دلش خواست بکنه،  هر وقت خواست بخوابه و پاشه،  داد بزنه،  شلوغ کنه....
فکر میکنن نمی فهمه، پس تکرار کردن یک حرف بی فایده ست...
من، به شخصه، انقدر یک حرف رو تکرار میکنم که اطرافیان کلافه میشن!  معمولا سعی میکنم با ریتم باشه...
مثلا؛ 
دختر قشنگ من کیه؟ سها خانمه، سها خانمه 
دندوناشو چکار میکنه؟ مسواک میزنه، مسواک میزنه! ...البته همراه با عمل مسواک زدن!
وسط روز گاه به گاه سوال اول رو تکرار میکنم...
سها هم تکرار میکنه....
سری آخر که سها برگشت؛  پس رفت عجیبی داشت.
 هرچه بزرگتر میشن، برگردوندنشون به نظم سابق سختتر میشه.
عادت کرده بود هرچیزی رو که میخواد بدست بیاره،  وگرنه خودشو پرت میکرد زمین و انقدر جیغ میزد تا سیاه و کبود بشه. رسم این شده بود که خواسته اش هرچند غیر معمول،, برآورده بشه!
من ، عمرا کسی نیستم که ساعت دو بعد از نصف شب بچه رو ببرم تو خیابون راه ببرم! یا اجازه بدم نصف روز زیر دوش آب وایسته!  باید می فهمید که اینجا کی تصمیم میگیره وگرنه ؛ با گذشت زمان ، من ضعیف تر و اون قوی تر میشه و هیچ جوری نمیشه مهارش کرد...
بخاطر خودش ، بخاطر آینده اش ، برای روزی که من نیستم، ناچاره قوانین رو یاد بگیره.  پدر که بود و نصف شب پا برهنه بچه رو میبرد تو کوچه ؛ که مبادا ناراحت بشه! بعدش چی؟ روزی که خبری از پدر و مادر نباشه؟؟؟
اون موقع سها حمله میکرد به من، چنگ میزد ، گاز می گرفت...تمام بدنم زخمی و خون آلود بود... خیلی گریه میکردم...اما میدونستم باید چه کنم....
به محض شروع به گریه کردن و قشقرق به پا کردن،  در کمال آرامش ازش میخواستم ساکت باشه و مرتب تکرار میکردم؛
متاسفم دخترم، نمی تونی این کار رو بکنی 
دخترم داد زدن تو چیزی رو عوض نمیکنه 
هر وقت آروم شدی صحبت میکنیم( انگار نه انگار که اصلا حرف نمی زنه! )
بعد پا میشدم میرفتم یه اطاق دیگه...
دنبالم بدو بدو میومد...جلوی من باز خودش رو پرت میکرد زمین و ادامه ماجرا.‌..


اینستاگردی




عباس جدیدی نوشت:

در کنارکاپیتان قالیباف و داریوش ارجمند عزیز در پرواز تهران اصفهان


اینستاگردی




علی دایی نوشت:
شب زيبايى بود،جشن بهتر از سال قبل برقرار شد،مهدى طارمى گلهاى زيادى براى پرسپوليس به ثمر رسوند و از نظر فوتبالى خوب ظاهر شد و حق بود كه بعنوان بهترين مهاجم انتخاب شود من از هموطنانم درخواست ميكنم در فضاى مجازى به بازيكنان و حتى به يكديگر توهين نكنند و به يكديگر احترام بگذارند.



اینستاگردی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار