اینستاگردی(268)؛

هواپیمای شخصی رونالدو/سوشا مکانی در مشهد/تبریک تولد علی دایی به مهدوی‌کیا

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


عزت الله ضرغامی نوشت : فرزندان مسلم‌بن‌عقیل (ع) شمر هزار و سیصد سال پیش مُرد؛ شمر امروز را بشناس!بخشی از سخنرانی معروف شهید مطهری در سال ۱۳۴۸ که منجر به دستگیری ایشان شد.انتشار ویدیوی سربریدن کودک ۱۲ ساله فلسطینی توسط گروهک تروریستی به اصطلاح معتدل(!) و مورد حمایت غرب و عربستان، افکار عمومی را به شدت جریجه‌دار کرده است. جرم کودک و خانواده و محله‌ی او عدم همراهی با تروریست‌هاست. آخرین درخواست کودک که از تروریست‌ها می‌خواهد او را با گلوله به شهادت برسانند، با خنده‌های مستانه‌ی آنان رد می‌شود. آنان از شاهکار(!) خود فیلم می‌گیرند و در فضای مجازی منتشر می‌کنند؛ حقوق بشر کجاست؟! سردمداران دروغین آنان در حال برگزاری میتینگ سیاسی با گروهک منافقین در فرانسه هستند!شهادت ۱۷۰۰۰ نفر از مردم بی‌گناه ایران توسط این گروه مهم نیست؛ مهم آن است که آنان تروریست خوب(!) هستند؛ یعنی با منافع امریکا و غرب و ارتجاع عرب، همسو هست.

اینستاگردی


 صفحه اینستا گرام منتسب  به رهبرم عظم انقلاب  با عکسی از حضور ایشان بر سر مزار شهید عباس دوران به روز شد: شهيد عباس دوران. حضور رهبرانقلاب در كنار مزار شهیدعباس دوران

اینستاگردی


اینستاگردی


لهراسبی نوشت: دستان زحمتكشت را مي بوسم..و افتخار ميكنم كه هوادارهايي از جنس تو دارم..ديروز افتخار ديدار اين دوست عزيز رو داشتم و حرفهاي كوتاهي كه به من زد مسووليتم رو بيشتر كرد..اميدوارم بتونم اندازه مهربونيتون باشم

اینستاگردی


نفیسه روشن نوشت: حیوانات عموما شادتر از انسان ها هستند زیرا از آنچه دیگران درباره ی آن ها می گویند و می اندیشند، کاملا نا آگاه هستند! بی تفاوت، به نظر و قضاوت شخصي دیگران زندگی کنیم.

اینستاگردی


پرویز پرستویی نوشت: دوباره دیر از خواب بیدار شده بود. با عجله لباس هایش را پوشید و بدون آنکه صبحانه بخورد از خانه بیرون زد. در تمام راه داشت به خودش بد و بیراه میگفت. با چهره ای درهم و عصبانی وارد محل کارش شد. تا انتهای روز فعالیت هایش با تشنج و تلخی همراه بود و تقریبا با همه کسانی که در طول روز دیده بود مشاجره کرده بود. وقت بازگشتن به خانه باز هم مثل همیشه اتوبوس تاخیر داشت و پر از جمعیت بود. وارد اتوبوس شد و در وسط آن خودش را جا داد. داشت به این فکر می کرد که چند روز دیگر مهلت پرداخت قبض ها تمام می شود، آبگرمکن نیاز به تعمیر دارد و تازه باید فردا ماشینش را از مکانیکی بگیرد که ناگهان صدایی افکارش را بهم ریخت: "چه روز زیبایی بود!” بخاطر شلوغی نمی توانست برگردد و صاحب صدا را پیدا کند. صدا باز هم تکرار می کرد:”امسال درختان بسیار باطراوت و زیبا هستند! چه ساختمان های شکیلی دارد این شهر. گلهای بنفشه فوق العاده هستند. بچه های کوچکی که دارند در این خیایان بازی می کنند چقدر بانشاطند.” حالا دیگر علاوه بر او سایر افراد حاضر در اتوبوس هم داشتند به بیرون نگاه می کردند در حالی که لبخند به لب داشتند. مرد به ایستگاه نزدیک خانه رسیده بود و باید پیاده می شد. هنگام پیاده شدن سعی کرد از کنار صاحب صدا بگذرد تا بتواند او را خوب ببیند. صاحب صدا پیرمردی بود که عینک تیره ای زده و یک عصای سفید در دست گرفته بود.

اینستاگردی


علی مسعودی نوشت:"سلام اميرجان .يكسالي هست كه به واسطه برنامه خندوانه با هم رفيق شديم يكسالي هست با تمام انرژي عاشقانه مردم شريف ايران رو ميخندوني .اجراي پريشبت با تمام نگراني و غمي كه داشتي بي نظير بود و تا لحظه آخر كه خودت گفتي پدر مريض است هيچكس متوجه نشد .ممنون از حرفه اي بودنت كه هيچ مشكلي باعث نشد تو از شاد كردن مردم باز بموني .امروز صبح وقتي فهميدم پدر بزرگوارت به رحمت خدا رفتند ياد اجراي آخرت افتادم كه چقدر با انرژي و عاشقانه اجرا كردي مطمئن باش همه مردم با محبت ايران براي شادي روح پدر عزيزت از ته دل فاتحه ميفرستن و همه ما در غم تو شريكيم رفيق.روحشان شاد و يادش گرامي".

اینستاگردی


علی دایی با انتشار این پست تولد مهدی مهدوی کیا را تبریک گفت. او نوشت:"تولدت مبارك آقا مهدى هميشه شاد و سر بلند باشى".

اینستاگردی


سوشا مکانی در اینستاگرامش عکسی از خود در حرم امام رضا را منتشر کرد و نوشت:"یا امام رضا".

اینستاگردی


کریستیانو رونالدو عکسی از خود در هواپیمای شخصی‌اش را منتشر کرد.

اینستاگردی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار