سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اجرای طرح کشاورزی در استان

طرح كشاورزی با اعتباری بالغ بر 493 میلیارد و 290 میلیون تومان در استان كرمانشاه اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: طی سه سال گذشته 6653 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 493میلیارد و 290 میلیون تومان در استان کرمانشاه اجرایی شده که زمینه اشتغال 13هزار و 204 نفر را فراهم کرده است.

مهندس علی چاله چاله با اشاره به اینکه یک‌هزار و 674 طرح کشاورزی از طرح‌های فوق مربوط به سال 92 است افزود: این تعداد طرح با پرداخت 234 میلیارد و 364 میلیون و 600 تومان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد طرح‌های بخش کشاورزی باعث ایجاد اشتغال‌زایی برای استان می‌شود خاطرنشان کرد: با ایجاد طرح‌های بخش کشاورزی در سال 92 برای 4هزار و 61 نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال 93 نیز با استفاده از منابع تسهیلاتی صندوق توسعه ملی و کمک‌های فنی و اعتباری و سایر منابع اعتباری در کلیه زیر بخش‌های کشاورزی شامل( دام و طیور، باغبانی، زراعت، شیلات و صنایع تبدیلی) استان سرمایه‌گذاری شده تصریح کرد: 2هزار و 689 طرح با تسهیلات 165 میلیارد تومان به اجرا در آمده است.

چاله چاله اضافه کرد: با استفاده از این منابع برای 5 هزار و 202 نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی با اشاره به تسهیلات سال 94 که مبلغ 93میلیارد و 25 میلیون و 500 هزار تومان می‌باشد گفت: برای اجرای این طرح‌های بخش کشاورزی از محل صندوق توسعه ملی و کمک‌های فنی و اعتباری و سایر منابع اعتباری به منظور سرمایه‌گذاری در این بخش پرداخت گردید که در زیر بخش ‌های دام و طیور، باغبانی، زراعت، شیلات و صنایع تبدیلی و تکمیلی انجام گرفته است.

وی طرح‌های اجرا شده در سال 94 را 2هزار و 290 طرح بیان کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها باعث اشتغال‌زایی 3هزار و 941 نفر را فراهم می‌کند.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، کشاورزی ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.