سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجراي بخشی از كريدور فناوری اطلاعات در منطقه ويژه اقتصادی پيام

بخشی از كريدور فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌منظور توسعه سيستم‌هاي مهندسی، توسعه كاربردی، توسعه تجارت و ارائه خدمات ارتباطات در منطقه ويژه اقتصادی پيام اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت خدمات هوايي پيام اظهار داشت: اجراي بخشي از كريدور فناوري اطلاعات و ارتباطات به منظور توسعه سيستم هاي مهندسي، توسعه كاربردي، توسعه تجارت و ارائه خدمات ارتباطات در منطقه ويژه اقتصادي پيام اجرا خواهد شد.

 مهندس مختاري در بازديد مشاور و طراح سنگاپوري از فرودگاه و منطقه ويژه پيام، بيان داشت: در اهداف بلند مدت منطقه ويژه علاوه بر نگاه صنعتي و تجارت، به دنبال آن خواهيم بود كه با ايجاد بخشي از كريدور فناوري اطلاعات شهري خلاق و نوآور به وجود آيد كه هم محل كسب  كار و در آمد، و هم محل زندگي مدرن باشد.

رئيس هيات مديره شركت خدمات هوايي پيام به جانمايي انجام شده بخشي از كريدور فناوري اطلاعات  و ارتباطات در منطقه ويژه اشاره كرد و افزود: جانمايي اين كريدور در سه فاز به مساحت 7 هزار هكتار در جنوب غربي منطقه ويژه اقتصاي پيام در نظر گرفته شده است.
وي ادامه داد: علاوه بر فعاليت هاي فناوري اطلاعات  با تامين زير ساخت آن توسط سرمايه گذاران داخلي و خارجي و با نظارت و مشاركت دولت، محيطي منحصر به فرد براي فعاليت صنايع IT و همچنين محيط اجتماعي ارزشي، براي افراد خلاق و نوآور توام با زندگي مدرن فراهم مي شود.

مهندس مختاري در اين ديدار، با اشاره به اهداف اين پروژه گفت: منطقه ويژه اقتصادي پيام با مزيت نزديكي به پايتخت و برخورداري از قوانين مستقل و حمايتي از سرمايه گذاران در افزايش توليد ناخالص ملي و افزايش صادرات محصولات و خدمات نقش دارد، و از جذايت ويژه براي سرمايه گذاري خارجي برخوردار است و شرايط بسيار مطلوبي را در اين زمينه فراهم خواهد كرد .

منبع: روابط عمومی وزارت ارتباطات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.