سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تعامل نیروهای امدادی برای امداد تابستانی

سازمانهای ذیربط در امداد تابستانی در جلسه مشترک در شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر حضور یافتند.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جلسه تعاملی نیروهای امداد شهرستان با حضور پلیس راهور ، اورژانس 115 ، هلال احمر ، آتش نشانی ، راه و شهرسازی، برای امداد رسانی تابستانی به مسافران در شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر برگزار گردید.

ابراهیم عزیزنژاد مسئول فوریتهای پزشکی پیرانشهر گفت: جلسه مذکور به منظور اتخاذ تمهیدات لازم در جهت ارائه خدمات به مسافران و شهروندان بین نیروهای امدادی شهرستان با میزبانی شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

با توجه به اینکه شهرستان پیرانشهر به عنوان شهر تجاری شناخته شده و از نقاط مختلف به این شهرستان مسافرت می کنند لذا جهت پیشگیری از هرگونه حوادث ترافیکی و افزایش آمادگی و پاسخگویی به حوادث احتمالی لازم بود که نیروهای امدادی شهرستان هرچه بیشتر با هم تعامل و همکاری داشته باشند .

عزیزنژاد در مورد تمهیدات اورژانس 115 در طرح تابستانی افزود: آمبولانسهای پایگاههای اورانش 115 در راستای ایجاد امنیت خاطر مسافران ، همشهریان و ایجاد فضای روانی مطلوب در بین مردم از ساعت 8 الی 23 در حاشیه شهر و جاده ها مستقر می باشند.

گفتنی است: مرکز فوریتهای پزشکی با چهار پایگاه فعال اورژانس 115 و یک اتوبوس آمبولانس آماده مقابله با هرگونه حوادث احتمالی می باشد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.