فرماندار خوي: وظیفه انسانی حکم می کند که در مواقع بحران و حادثه با حضور به موقع در محل، تمام توان خود را در جهت امداد رسانی و کمک به مردم بکار بگیریم.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جلسه ستاد بحران شهرستان خوی باحضور فرماندار و سایر اعضاء بخاطر حوادث اتفاق افتاده اخير دراين شهر،درفرمانداري برگزارشد.

سیوانی فرماندار شهرستان خوی در این جلسه با اشاره به اهمیت حضور به موقع دستگاه های ذیربط در محل حادثه اظهار داشت: علاوه بر وظیفه قانونی وظیفه انسانی نیز حکم می کند که در مواقع بحران و حادثه با حضور به موقع در محل، تمام توان خود را در جهت امداد رسانی و کمک به مردم بکار بگیریم

وی با اشاره به وقایع اخیر اتفاق افتاده، بر سنجش و ارزیابی میزان هماهنگی بین دستگاه های ذیربط تأکید نمود .

حسين سيواني درادامه خواستار بررسی امکانات و تجهیزات موجود دستگاه های مرتبط با ستاد بحران شهرستان گردید تا در صورت نیاز به تأمین و تکمیل آن اقدام شود .

فرماندار خوی همچنين دراين جلسه ،برگزاری دوره های آموزشی و مهارت افزایی را در جهت آگاهی افراد مرتبط با ستاد بحران از جمله دهیاران و شوراهای روستایی را بسیار مهم و ضروری دانست .

لاز م به ذکر است که در این جلسه، حادثه روستای شوریک، سیل در محور قطور و حصار و همچنین زلزله مورد بررسی قرار گرفته و اعضای ستاد بحران نیز در این زمینه گزارش عملکرد و طرح ها و برنامه های خود را ارائه نمودند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.