سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

کمال روزه داری با پرداخت زکات فطره

پرداخت زکات فطره باعث کمال روزه داری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛خطیب نماز عید فطر رامهرمز گفت: پرداخت زکات فطره یاد کردن از نیازمندان و باعث کمال روزه داری می شود.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر افزود: انسان‎های مؤمن پس از یک دوره بندگی خالصانه خداوند متعال به فطرت پاک الهی خود برمی‎گردند و به همین منظور روز عید سعید فطر را جشن می‎گیرند.

وی با بیان اینکه پرداخت زکات فطره یاد کردن از نیازمندان و باعث کمال روزه داری می شود گفت: از جمله اعمال روز عید سعید فطر می‌توان به اقامه نماز عید فطر، پرداخت زکات فطره، پوشیدن جامعه نیکو و استعمال بوی خوش و قرائت دعای ندبه اشاره کرد.

خطیب نماز عید فطر رامهرمز، صله ارحام و برقراری ارتباط با خویشاوندان را از اعمال مؤکد در روز عید سعید فطر خواند و افزود: صله ارحام یکی از آموزه‎های دینی است که بسیار تأکید شده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه تقوا باعث روشن‌بینی می‌شود و انسان رزق و روزی حلال در اختیارش قرار می‌گیرد گفت: با رعایت تقوا سختی‌های زندگی در دنیا برای انسان راحت می‌شود و ذخیره‌ای برای آخرت است و سعی کنیم حسن خلق را بین مردم ترویج دهیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به عدم دسترسی مناسب به تصاویر صدا و سیما در شهرستان اشاره کرد و افزود: مسئولان شهرستان و استان بدانند که سه سال است اعلام می‌کنیم مردم امکان دسترسی مناسب به تصاویر صدا و سیما را به علت نبودن رله کننده دیجیتال در شهرستان ندارند.

خطیب نماز عید فطر رامهرمز گفت: چرا مسئولان احسان دین و مسئولیت نمی‌کنند و مشکل دریافت تصاویر از صدا و سیما را که مطالبه به‌حق مردم این شهرستان است را حل نمی‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، نمازجمعه ، زکات ، روزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.