سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

پیگیری مشکلات مردمی شهر یزد

مشکلات مردمی در محلات و بازدید از چند طرح عمرانی شهرداری به همت کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی یزدپیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛در جریان دیدارهای هفتگی با شهروندان مناطق و محلات مختلف و به منظور پیگیری مسائل و مشکلات شهروندان، این هفته تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر یزد به همراه  محمد رضا عظیمی زاده شهردار با ساکنین خیابان بهارآزادی دیدار کردند.

در این دیدار مشکلات ساکنین این کوچه مبنی بر کمبود پارک و فضای سبز، زمین های رها شده و آسفالت معابر مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

ملیحه امینی اصیل رئیس کمیسون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد در این بازدید گفت:  تمامی موضوعات ذکر شده توسط شهروندان به صورت جداگانه در کمیسیونهای تخصصی شورای اسلامی شهر طرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد که پس از بررسی های لازم اقدامات اولیه در کوتاه ترین زمان جهت رفع مشکلات ذکر شده انجام خواهد شد.

حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم پی گیر تمام مشکلات مردم شریف شهر یزد می باشند،  گفت:  امروز بودجه شهرداری با الویت رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار می باشد که این موضوع از سیاستهای اصلی شورای اسلامی شهر در دور چهارم است .
 
همچنین در ادامه و با توجه به درخواست های مردمی از خیابان بهار واقع در بلوار دانشگاه بازدید شد و مشکلات کف سازی پیاده رو این خیابان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد شهرداری منطقه سه پیگیر این موضوع و رفع مشکل آن باشد.

اعضای شورای اسلامی شهر یزد و شهردار به صورت سرزده از پروژه زیرگذر میدان آیت الله خاتمی بازدید کردند و ازپیشرفت اجرای عملیات در این زیرگذار ابراز رضایت مندی کردند.

یادآوری می شود طول این زیرگذر 650 متر و عرض آن 16 ونیم متراست و هزینه اجرای این طرح ده میلیارد تومان وهزینه جابجایی تاسیسات هم حدود یک میلیارد تومان می باشد.

پروژه آبنمای باغ ملی  آخرین مکانی بود که مورد بازدید حاضرین قرار گرفت.

گفتنی است که این آبنما  در مساحتی حدود 360 متر مربع اجرا گردیده که دارای حوضچه مخفی به عمق حدود 130 سانتی متر بوده و با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ششصد میلیون ریال راه اندازی گردیداست .

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.