سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانگیخته شدن خشم صهیونیست ها از توافق ایران و شرکت بوئینگ

در پی توافق شرکت هواپیمایی آمریکایی بوئینگ با ایران، یک سازمان صهیونیستی این شرکت را تهدید به شکایت و دریافت خسارت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست؛ روز پنج شنبه سازمان مرکز حقوقی رژیم صهیونیستی به شرکت آمریکایی بوئینگ اعلام کرد بابت هر یک از هواپیماهایی که با اطلاع قبلی به ایران بفروشد، از آن تقاضای خسارت خواهد کرد.

این سازمان صهیونیستی مدعیست که ایران باید غرامت مرگ صهیونیست ها در برخی رویدادها را بپردازد و ادعای میلیاردها دلار را مطرح کرده است. 

شورات هادین، رئیس این سازمان، در خصوص تصمیم به شکایت از شرکت ایرباس پاسخ داد در حال حاضر برنامه ای برای شکایت از ایرباس ندارد و تمرکز سازمان بر شرکت های مستقر در آمریکا است. 

هادین طی دو سال گذشته توانسته است حکم محکومیت هایی را علیه ایران و مقامات فلسطین اخذ کند؛ اما شکایت از شرکت ها یا کشورهای خارجی مانند بوئینگ که به سیاست خارجی مربوط می شود، معمولا بی نتیجه می ماند. 

چند نماینده کنگره آمریکا نیز از بوئینگ انتقاد کرده اند و ادعا می کنند با فروش هواپیما به ایران، چنین هواپیماهایی برای جابه جایی سلاح، قوا و حمایت از تروریسم به کار خواهند رفت. 

تهران روز سه شنبه از توافق اصولی با شرکت بوئینگ خبرداد که در صورت تایید دولت آمریکا باعث خواهد شد اولین قرارداد جمهوری اسلامی ایران با شرکت های هواپیمایی آمریکایی منعقد شود. 
بوئینگ بر اساس این توافق قصد دارد بیش از یکصد هواپیما به ایران بفروشد. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
این رفتار اونا اسمش جنگ زرگریه و برای فریب دادن ایرانی ها انجام میشه.
کیه که ندونه کمپانی بوئینگ" و همچنین "ایرباس" هر دوشون در تملک سرمایه داران شبکه سرمایه داری تجاری صهیونیسم و متحدان صهیونیسم هست.
اونا از خداشونه آشغالای خودشونو گرون بفروشن
و از خداشونه که دستگاههای پیشرفته ارتباطی-کنترلی و ماهواره ای (با هدف جاسوسی و یا اختلال از راه دور) در هواپیماهای آماده فروش به ایران جاسازی کنن تا اگه بتونن کاری کنن که بعضی از سفرهایی که افراد مهمی از کشورمون توش هستند سقوط کنه و... و کارای دیگه کنن.
اول 1000تا توطئه شیطانی میزنن تنگ هواپیماها و بعد میدن بهت.
غارت بیت المال هم که به جای خود.
ناشناس
۰۳:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
حالا از خداشونه به ما هواپیما بفروشند دارن ناز میکنند
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
ای نجس ترازسگ،اگه کسی بخوادغرامت کشته شدگان رابگیرداین ایران است که بایدبگیردازجمله تروردانشمندان هسته ایی که بدست شماکثافتهای بدترازکفتار،ای بی شرف بی ناموس
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
خدارا شکر هیچ اشکالی نداره که ما از امریکا هواپیما بگیریم
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
تو دادگاه های بین المللی پیگیر ترور شهدای هسته ای باشید. درسته نهایت به جایی نخواهد نرسید ولی تشکیل چنین پرونده هایی از حربه های دشمن می کاهد... از این به بعد تو سازمان های بشردوستانه و دادگاه های بین المللی دنبال پرونده سازی علیه اینا باشید و مهم نیست که به نتیجه خواهد رسید یا نه...
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
همش دروغ است برای خوشحال شدن و راضی شدن ما ایرانی ها از این قرارداد! مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر صهیونیسم مرگ بر فراماسون مرگ بر شرکت بوئینگ . پول بیت المال و حرام نکنید و تو شکم این حرامزاده ها نریزید
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
اینها دروغ و فریب محض است !!! رژیم صهیونیستی هیچ مخالفتی با تاراج ثروت ایران و جلوگیری از انجام اولویت های معیشتی و اشتغالی و اقتصادی ایران ندارد . این فریبی بیش نیست .
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
بابا چرا نميخايد بفهمين امريكا همان اسرييل واسراييل همون اميكاس اسراييل پاره تن امريكاست كه ازان جدا شده وبه اين منطقه اورده شده