سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر برای ادامه فعالیت مشکلی ندارد

سخنگوی هیات مدیره شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به استعلام گرفته شده از سازمان بازرسی مدیرعامل این باشگاه مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،پرویز عبدی پور گفت: سازمان بازرسی در پاسخ به استعلام این باشگاه اعلام کرده است با توجه به اینکه چارت دقیق سازمانی باشگاه شاهین بوشهر هنوز مشخص نشده و مدیر عامل نیز بدون دریافت حقوق و مزایا فعالیت دارد وضعیت کنونی مدیر عامل باشگاه تعریف شغلی ندارد.

وی بیان کرد: پیش از این مطرح شده بود که با توجه به ۲ شغله بودن، مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر قادر به همراهی تیم شاهین نیست.

عبدی پور ادامه داد: با توجه به پاسخ سازمان بازرسی و اینکه اکثریت اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین تمایل به ادامه فعالیت مدیرعامل در مسئولیت خود دارند، این موضوع از ابهام خارج شد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه یادآور شد: آئین نامه انضباطی باشگاه با انجام اصلاحاتی در متن مورد تصویب قرار گرفت تا مدیر عامل باشگاه در اولین فرصت این آئین نامه را به فدراسیون فوتبال ارسال و آن را وارد فاز اجرایی کند تا به دنبال آن اعضای کمیته انضباطی باشگاه نیز معرفی شوند.

وی اظهار داشت: همچنین در نشست اخیر هیات مدیره شاهین مقرر شد تمامی مصوبه‌ها بصورت مدون و مکتوب برای اجرا به مدیر عامل ابلاغ شود.

عبدی پور اظهار داشت: علاوه براین مقرر شد در نشست هفته آینده هیات مدیره شاهین لیست دریافتی‌ها و هزینه کرد باشگاه از ابتدای فصل تاکنون از طرف مدیر عامل برای مشخص شدن تراز مالی به هیات مدیره اعلام شود.

انتهای پیام/م

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر برای ادامه فعالیت مشکل ندارد

برچسب ها: فاضلاب ، بوشهر ، تکمیل ، شبکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.