سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

سرمایه گذاری اداره کل اوقاف استان با میراث فرهنگی در طرح گردشگری مسیر بیستون تاق بستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در نشست با مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان برلزوم افزایش تعامل دوجانبه و نقش آفرینی این اداره کل در پروژه‌های گردشگری تاکید کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جلیل بالایی گفت: قرار گرفتن در مسیر راه کربلا به عنوان یکی از جاذبه‌های شاخص گردشگری استان و وجود 34 مسجد تاریخی و 16 بقعه متبرکه که به ثبت ملی رسیده می‌تواند زمینه بسیار مساعدی برای توسعه تعاملات میان دو دستگاه را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه آمادگی همکاری و حل مسائل میان دستگاهی را داریم، گفت: امیدواریم راهکارهایی اندیشیده شود که بتوانیم از ظرفیت‌های اداره کل اوقاف استان در جهت توسعه گردشگری استفاده کنیم.

بالایی گفت: باید شرایطی فراهم شود که از ظرفیت‌های متقابل بیشترین استفاده برای پیشبرد امور برده شود.

وی با اشاره به شرایط مساعد مالی اداره اوقاف و امور خیریه استان، ابراز امیدواری کرد: این نهاد از ظرفیت‌های عظیم خود برای آبادانی مسیر راه کربلا و ساماندهی اماکن مذهبی ثبت شده استفاده کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه همچنین اظهار داشت: اداره کل اوقاف وامور خیریه استان می‌تواند به عنوان سرمایه گذار در بخش هایی از ابر پروژه گردشگری استان در مسیر بیستون _ تاق بستان حضور یابد.

همچنین حجت الاسلام محمد باقر حسینی اراکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاهاظهار کرد: خوشبختانه در این سالها تعاملات نسبتا خوبی با میراث فرهنگی استان داشته ایم که امیدواریم افزایش یابد.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.