سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه شریف در سیبل تک‌تیرانداز 5.5 میلیمتری

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از جزئیات تیراندازی به خوابگاه دانشگاه صنعتی شریف و شناسایی فرد خاطی خبر داد.

بیژن وثوقی وحدت معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ماجرای تیراندازی به این دانشگاه توضیح داد: خوابگاه طرشت بارها شاهد چنین اقداماتی بوده و حداقل سالی یک بار شاهد برخورد فیزیکی برخی از اهالی محل با دانشجویان بوده ایم همچنین متاسفانه تیراندازی دو شب گذشته یکی از اهالی منطقه طرشت به خوابگاه دانشجویی این دانشگاه مسبوق به سابقه بوده است.

وی افزود: هرچند که دانشجویان این خوابگاه  به سبب طبع جوانی، سرو صداهایی دارند اما به نظر اینگونه برخورد هم ناشایست است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف بیان کرد: دانشگاه همان زمان که یکی از اهالی به سبب سروصدای زیاد دانشجویان با تفنگ بادی 5.5 میلیمتری شلیک کرده بود به کلانتری شکایت کرد.

وثوقی وحدت با بیان اینکه دانشگاه صنعتی شریف سعی کرده برای کاستن از چنین برخوردهایی ، دیواری حائل دور خوابگاه ایجاد کند، اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و 100 دانشجو در خوابگاه طرشت حضور دارند و احتمال وجود سر و صدا زیاد است؛ شاید بهتر بود که اصلا خوابگاهی در این محل وجود نداشت.

وی افزود: تیراندازی با تفنگ ساچمه ای به سمت دانشجویان برای چهارمین بار است که اتفاق می افتد و ما همچنان پیگیر این امر هستیم.

در ادامه علی اکبر مومنی ملک شاه دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف  گفت: دو روز گذشته فردی ناشناس با تفنگ بادی به یکی از خوابگاه‌های پسرانه این دانشگاه شلیک کرده بود که با پیگیری پلیس این فرد شناسایی شده و گویا پیرمردی با مشکلات روانی بوده است.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف یادآور شد: این فرد چند ماه گذشته و روز بعد از برگزاری انتخابات مجلس نیز اقدام به تیراندازی به سمت این خوابگاه کرده بود که در آن زمان هم شناسایی و توسط پلیس دستگیر شد. 

وی افزود: با توجه به شلیک مجدد این پیرمرد به خوابگاه این دانشگاه، موضوع، مجددا از سوی پلیس درحال پیگیری است و احتمالا تاکنون وی دستگیر شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
دانشگاه شریف با خوابگاه فرق میکنه ....