رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد 26 گفت: ایجاد طرح، ایده و ابداع در کسب و کار یکی از اهداف اصلی برگزاری چنین نمایشگاهی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان عینی رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد 26 عصر امروز در افتتاحیه اولین نمایشگاه کسب و کار با رویکرد انقلاب صنعتی چهارم  اظهار داشت : ایجاد طرح، ایده و ابداع در کسب و کار یکی از اهداف اصلی برگزاری چنین نمایشگاهی است زیرا امروزه کارهای دولتی با حقوق مشخص مشکلی را حل نمی‌کند بلکه این کسب و کار در کارهای بازرگانی، درآمد اقتصاد افراد جامعه را افزایش می دهد.

عینی گفت: با کسب دانش فناوری و اطلاعات سبب رونق اقتصاد فارغ‌التحصیلان و حل شدن معضل اشتغال آنها می‌شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه کمک بزرگی به ایجاد روش‌های کسب و کار در کنار علم و دانشگاه می‌کند و من امیدوارم این نوع نمایشگاه‌ها در سراسر مراکز علمی کاربردی در سطح کشور برای پیشرفت اقتصاد و بحث اشتغال فارغ‌التحصیلان برگزار شود.

در ادامه این مراسم خالقی دبیر این نمایشگاه گفت:‌ پس از سال 1969 تولید کامپیوتر اولین انقلاب صنعتی را شکل داد و هم اکنون فناوری اطلاعات و فضای مجازی به عنوان انقلاب صنعتی چهارم همه لحظه های مردم دنیا را مدهوش خود کرده است.

خالقی یادآور شد:‌ امروزه سواد و دانش در تلاش و آینده‌نگری همچنین به روز بودن در مسائل اطلاعات است و من امیدوارم در همایش‌های بعدی بتوانیم نمایشگاه علم و تکنولوژی را به صورت پیشرفته‌تر برگزار کنیم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.