سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

نظارت برفضای مجازی در انتخابات

تخریب‌کنندگان نامزدها در فضای انتخابات مجازات می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس دادگستری آبادان گفت: نامزدها و مسئولان تبلیغات ستادهای انتخاباتی به‌هیچ‌وجه به تخریب و توهین نامزد رقیب نپردازند و با هر فردی که در این فضا تخلف داشته باشد برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
سیروس محمدی زاده افزود: ایجاد فضای تخریب، تهمت، افترا و توهین از سوی برخی از هواداران نامزدهای انتخاباتی به‌سلامت انتخابات آسیب می‌زند .
وی گفت: درصورتی‌که با دروغ و تهمت آبروی افراد ریخته شود به‌طورقطع از سوی مراجع قانونی با خاطیان برخورد می‌شود.
رئیس دادگستری آبادان بابیان اینکه آنچه در فضای مجازی اتفاق می‌افتد همانند فضای واقعی در جامعه و افکار عمومی اثرگذار است، افزود: تغییر تصاویر، توهین، تخریب، تهمت، افترا، شایعه‌پراکنی و سایر موضوعات در این راستا از اعمال مجرمانه محسوب می‌شود.
محمدی زاده با تأکید بر اینکه متهم کردن به تندروی و توهین به مقدسات از دیگر اعمال مجرمانه محسوب می‌شود، گفت: هیچ‌کس از اثرات سوء چنین اقداماتی نسبت به جامعه و خانواده خشنود و راضی نیست و سبب شکایت و گله‌مندی افراد می‌شود.
وی  افزود: استفاده از امکانات دولتی در امر تبلیغ، غیرقانونی بوده و باید همانند دور اول انتخابات، حرکت همه بر محور قانون باشد تا افرادی جهت رسیدگی به اتهام احضار یا بازداشت نشوند.
انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، نظارت ، انتخابات ، فضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.