سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش آفرینی سازمان دانش‌آموزی در امور اجرایی آموزش و پرورش

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی را به عنوان بازوی اجرایی آموزش و پرورش برای امور دانش‌آموزی معرفی نمود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس سازمان تشکلات دانش‌آموزی امروز در اولین کنگره سازمان دانش‌آموزی گفت: سازمان دانش‌آموزی به عنوان بازوی اجرایی آموزش و پرورش برای انجام امور دانش‌آموزی نقش آفرینی می‌کند و در زمینه تقویت کارآفرینی، توزیع شیر در مدارس و اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات که در حفظ مسائل اعتقادی دانش آموزان موثر است فعالیت می‌کند. 

وی بیان کرد: آموزش مربیان در خصوص زندگی اجتماعی و همچنین توسعه اردوهای دانش‌آموزی و تربیت اجتماعی فرزانگان و پیشتازان از دیگر برنامه‌های این تشکلات است. 

کفاش در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون در آستانه افتتاح تشکلات دانش‌آموزی مجلس هشتم هستیم که در این خصوص کنگره دانش‌آموزی با حضور 6 نفر از اعضای هر استان با موضوع توسعه کمی و کیفی و وضعیت آینده تشکلات دانش‌آموزی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم سازمان تشکلات دانش آموزی بتواند در حفظ مسائل اعتقادی نقش‌آفرینی و در زمینه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان هم از لحاظ کیفی و هم کمی موثر واقع شود.


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.