مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از دانش آموزان حادثه اتوبوس واژگون شده ،عیادت کرد و پیام صوتی وزیر نیز به آنان ابلاغ شد.

محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  درخصوص جزئیات سانحه واژگونی اتوبوس گفت: امروز به نمایندگی از علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در بیمارستان محل بستری دانش آموزان حاضر شدم و از آنها عیادت کردم .

وی افزود :علاوه بر این حضور، پیام تلفنی وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان دچار سانحه ابلاغ شد.

فاضل با بیان اینکه امروز دانش آموزان با هواپیما به اصفهان فرستاده می شوند، عنوان کرد: بعد از رسیدن به اصفهان ،دانش آموزان به شهرشان (شهرکرد) باز می گردند.

وی در خصوص 2 تن از دانش آموزان فوت شده نیز اظهار کرد: کارهای قانونی این 2 نفر نیز درحال انجام است و به شهرشان فرستاده می شوند.

مدیرکل دفتر وزارتی درخصوص علت سانحه، عنوان کرد : علت دقیق را باید نهادهای دیگری پیگیر شوند اما از لحاظ احتیاط اولیه مشکلی وجود نداشته است .

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بیان کرد: 33 دانش آموز این حادثه به اتفاق همراهان و مربیانشان به شهرکرد اعزام می شوند و آسیب نگران کننده ای ندیده اند و امیدوارم حال روحی آنان نیز هر چه زودتر رفع شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار