سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تکریم ارباب رجوع در شادگان

ادارات شادگان تکریم ارباب رجوع را سر لوحه فعالیت خود قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان تکریم ارباب رجوع را سر لوحه فعالیت خود قرار دهند.

نعمت‌الله آلبوغبیش افزود: بازرسان دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری به‌طور سرزده از کلیه ادارات و بانک‌های شهرستان بازدید و ضمن تهیه گزارش کامل از اوضاع مشاهده شده و تذکرات لازم در جهت رفع مشکلات و نواقص احتمالی، مراتب را به اداره‌کل مربوطه و استانداری خوزستان منعکس می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم و ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: ادارات شادگان باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و در صورت عدم دقت در این زمینه با خاطیان احتمالی به‌شدت برخورد خواهد شد.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه مردم محق و مسئولین مکلف هستند، افزود: رفتار اغلب کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان در حد مطلوب است اما با این وجود مسئولان مکلف هستند فرآیند انجام کار و نحوه برخورد با ارباب رجوع را به گونه‌ای اجرا و رعایت کنند .

آلبوغبیش گفت: براساس آموزه‌های دینی ما، احترام متقابل است و همه افراد جامعه باید نسبت به همدیگر احترام بگذارند.

وی بر ضرورت اجرای صحیح طرح تکریم طبق توصیه‌های مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: ادارات باید فرم نظرخواهی در اختیار مراجعان قرار داده و براساس نظرات ارباب رجوع در رابطه با نحوه تعامل، برخورد کارکنان و بررسی‌های لازم، در پایان سال از بهترین کارکنان تقدیر و با کارکنانی که احتمالاً نارضایتی ایجاد کرده‌اند بر اساس ضوابط و مقررات تعیین شده به‌طور قاطع برخورد کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.