دستیابی به موفقیت در یک سازمان پیش از هر چیز به یک "مدیر مدبر و با تجربه" نیاز دارد.

مجتبی کاشانی روانشناس عمومی در گفت و گو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های یک مدیر خوب این است که باعث پیشرفت و موفقیت کارمندان شده و سازمان را به درجات بالا ارتقاء دهد که در این میان تلاش کارکنان نقش مهمی خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: بخشش و فراموش کردن اشتباهات کوچکی که گاهی توسط کارمندان صورت گرفته از دیگر ویژگی های یک مدیر موفق بوده و همچنین ترجیح اهداف شرکت به اهداف شخصی کارکنان در موفقیت مجموعه نقش بسزایی دارد.
 
کاشانی اضافه کرد: پرهیز نمودن از تصمیم گیری در میان جمع و همچنین رفتار عادلانه با کارمندان موجب شده تا دسترسی به موفقیت در یک سازمان سریع تر انجام شود.
 
این روانشناس در پایان تأکید کرد: ایجاد فرصت دوباره برای جبران خطاها به کارمندان، اجازه به آن ها برای بیان ایده ها و نظرات سازنده خود، برگزاری کلاس های آموزشی در مورد مسائل مختلف، رفتار صحیح با ارباب رجوع های سازمان از دیگر موارد مهم برای دستیابی به موفقیت در یک اداره است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار