رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : شورای فرهنگی واحدهای مراکز استان به مثابه شورای سیاستگذاری برنامه ها و فعالیت های واحد های دانشگاهی بوده و بر فعالیت هاو برنامه ریزی های فرهنگی واحد ها و مراکز دانشگاهی استان اثرگذاری دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛دکتر یداله رجائی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » از سوی رهبر معظم انقلاب گفت : برای نیل به اهداف کلان نظام در عرصه تولید و اشتغال و شعار سال نیاز به تلاش بیش از پیش وجود دارد و شعار سال از ضروریات زندگی مادی و معنوی کشور است .

وی افزود : با توجه به نگرش و بینش عمیق مقام معظم رهبری و آینده نگری ایشان با توجه به مصالح و منافع دراز مدت و کوتاه مدت کشور سال جدید را با عنوان « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » نامگذاری کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان تصریح کرد : شورای فرهنگی با توجه به نقش و جایگاه و تاثیرگذاری در روند کلان فرهنگی واحدهای دانشگاهی نیازمند بازنگری و ارزیابی از فعالیت ها و چشم اندازهای برای دست یافتن به اهداف و افق های فرهنگی کشور و هنجارها و ارزش های جامعه می باشد .

وی مهمترین رویکرد فرهنگی واحد زنجان در سال جدید را « ترویج و تعمیق ارزش های دینی » عنوان کرد و گفت : برنامه ها و شعارهای فرهنگی سال جاری بر مبنا و اساس « ترویج و تعمیق ارزش های دینی » بوده و اهتمام مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بر این اصل استوار می باشد .

رجائی گفت : با توجه به دستورات مکرر و مؤکد جناب آقای دکتر میرزاده و دستور العمل های سازمان مرکزی تکریم و تعظیم خانواده های معظم شهدای انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم (ع) از سیاست ها و راهبردهای فرهنگی مجموعه دانشگاه بوده و تکریم ارباب رجوع مخصوصا دانشجویان ، اجرای طرح های ماندگار فرهنگی ، تکمیل مساجد و یادمانهای شهدای گمنام از اولویت های حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در سال جاری خواهد بود

وی در پایان از برگزاری مراسم یادمان و گرامی داشت سالگرد خاکسپاری دوشهید گمنام واحد زنجان در 25 فروردین خبر داد.



انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.