سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش پنج درصدی اقامت مسافران نوروزي در مشهد

مدير كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي از افزایش اقامت نوروزي مسافران در واحدهاي اقامتي مشهد، نسبت به مدت مشابه پارسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازخراسان رضوی، حسين زارع صفت افزود: در ايام نوروز در مجموع دو ميليون و 628 هزار نفرشب اقامت در واحدهاي اقامتي كلانشهر مشهد به ثبت رسيد.

وي اظهار كرد: از اين رقم حدود 51 درصد مربوط به واحدهاي رسمي (دائمي) و 49 درصد مربوط به اقامتگاه هاي موقت و اضطراري بوده است.
دبير ستاد اجرايي خدمات سفر خراسان رضوي با بيان اينكه در اين دوره ضريب اشغال واحدهاي رسمي بيش از 70 درصد ثبت شده است گفت: متوسط ضريب اشغال در تمام واحدهاي اقامتي مشهد از 25 تا 28 اسفند پارسال 48 درصد، از 29 اسفند تا سوم فروردين ماه 94 درصد و از چهارم تا 13 فروردين ماه 72 درصد بوده است.
زارع صفت افزود: در مجموع از 25 اسفند پارسال تا 13 فرودين ماه جاري بيش از 10 ميليون و 774 هزار نفر وارد اين استان شده اند كه اين تعداد در مقايسه با مدت مشابه پارسال 1.5 درصد افزايش داشت.
وي اظهار كرد: حدود 2.15 درصد از اين تعداد از طريق ناوگان هوايي، 4.5 درصد به صورت ريلي، 9.8 درصد از طريق ناوگان حمل و نقل عمومي و حدود 84 درصد با خودرو شخصي وارد استان شدند.
مدير كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: 70 درصد مجموع مسافر ورودي به خراسان رضوي در اين مدت به مشهد سفر كردند.
انتهای پیام //


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.