میزان طلاق های صورت گرفته در تربت جام طی سال گذشته بر اساس سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق 293 مورد بوده است که به نسبت 509 مورد واقعه طلاق در سال 1393 کاهش 42 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ؛ مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در حاشیه بازدید از ثبت اسناد و املاک تربت جام افزود : در سال گذشته میزان ازدواج های ثبت شده در سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق استان ۲۲۲۵ مورد بوده است که به نسبت ۲۷۷۸ ازدواج ثبت شده در سال ۱۳۹۳ کاهش ۱۹/۹۱ (نوزده ممیز نود و یک درصدی را نشان می دهد .

غلامرضا رحمتی زاده با اشاره به عملکرد اداره ثبت اسناد و املاک تربت جام در سال ۹۴ گفت : میزان مطالبات بانک های دولتی و موسسات مالی و اعتباری توسط واحد ثبتی تربت جام ۲۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال بوده است که در مقایسه با عدد ۱۲ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال در سال ۱۳۹۳ از رشد ۸۶ درصدی برخوردار بوده است.

وی در خصوص صدور اسناد مالکیت در سال گذشته توسط اداره ثبت اسناد و املاک تربت جام گفت : در اجرای وظایف ذاتی تا پایان سال ۱۳۹۴، تعداد ۳ هزار و ۶۸۵ سند مالکیت برای اراضی و املاک اشخاص حقیقی و حقوق در سطح شهرستان صـادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۳ ، ۱۰/۳۴ درصد کاهش داشته است .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.