مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی با محوریت استان در بصره عراق از 29 اردیبهشت تا اول خرداد ماه امسال خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی با محوریت خراسان رضوی در بصره عراقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازخراسان رضوی،علی رسولیان گفت: این نمایشگاه در حوزه های مختلف شامل، صنایع تبدیلی، موادغذایی، خدمات فنی و مهندسی و ماشین آلات برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رشد مراودات تجاری خراسان رضوی با عراق و تبدیل شدن این کشور به سومین هدف صادراتی استان، اظهار داشت: واحدهای تولیدی، کارخانجات و فعالان صنعت باید برای حضور فعال در این نمایشگاه برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه کشور عراق و به ویژه شهر بصره، بازار مناسبی برای کالاهای استان دارد، تصریح کرد: طی سفر استاندار بصره به مشهد مقدس و انعقاد تفاهم نامه همکاری بین طرفین زمینه برای ارتقا سطح روابط اقتصادی و تجاری فراهم است.
رسولیان افزود: در بازار بصره امنیت مناسبی برای سرمایه گذاری اقتصادی وجود دارد که این مهم یکی دیگر از مزیت های موجود برای حضور فعال واحدهای صنعتی استان در نمایشگاه پیش رو است.
وی تصریح کرد: برگزاری همایش تجاری با حضور بخش های خصوصی دو کشور از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است که فرصت مناسبی را برای تبادل نظرات کارشناسی و تسهیل روابط تجاری طرفین فراهم می کند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: توسعه روابط دو کشور در قالب گردشگری و توریسم درمانی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.