سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان کهگیلویه و بویراحمد :

کاهش جرائم استان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از کاهش محسوس جرائم در این استان در تعطیلات نوروز خبر داد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مهرداد کرمی با اشاره به اینکه برای تعطیلات نوروز در استان تمهیدات لازم قضایی اندیشیده شده بود، اظهار کرد: به همین منظور قاضی کشیک از ساعات اولیه صبح تا اواخر شب مشغول به انجام وظیفه بود و امنیت در تعطیلات نوروزی به خوبی برقرار بود.
 
وی با اشاره به کاهش جرائم در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته تصریح کرد: در بحث سرقت نیز امسال کاهش محسوس سرقت را در ایام نوروز و تعطیلات آن در استان داشتیم.
 
داستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد مسئول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود یکی از دغدغه‌های مسئولان قضایی استان را کاهش نزاع‌ها بیان کرد و گفت: خوشبختانه در تعطیلات نوروز نزاع به صورت محسوسی در استان کاهش پیدا کرده بود.
 
کرمی در همین خصوص با بیان اینکه کار فرهنگی بیشتری برای کاهش برخی از جرائم از جمله نزاع‌ها در استان باید صورت گیرد، تصریح کرد: پیشگیری‌های کیفری به کاهش نزاع‌ها کمک زیادی کرده است.
 
وی با قدردانی از مردم به دلیل همکاری خوب در کاهش جرائم تصریح کرد: هرگاه در جایی موفقیتی حاصل شده بیشتر آن به دلیل همکاری خوب و آگاهانه مردم بوده است.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.