رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از هفت هزار مورد بازرسی از اصناف درطرح ویژه نوروزی نظارت و بازرسی از بازار در این استان انجام شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سالار حسین پورافزود: در این طرح از صنوف مختلف خدمات رسان از جمله نانوائی ها،رستوران ها،فروشندگان مواد غذایی و مراکز خدماتی و رفاهی بین راهی مورد بازرسی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: در طرح ویژه بازرسی و نظارات نوروزی علاوه بر کنترل بهداشتی مواد غذایی با گران فروشی و کم فروشی نیز برخورد جدی صورت گرفته است.
حسین پور اظهار کرد: در بازرسی های انجام شده برای 450 صنف متخلف با 15 عنوان تخلف گزارش بازرسی تکمیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه رستوران ها و نانوائی ها دارای بیشترین تعداد تخلف در این بازرسی ها بودند، تصریح کرد: مهمترین تخلف های صورت گرفته در نوروز امسال گران فروشی،کم فروشی،ارائه ندادن فاکتور فروش و درج نکردن قیمت بوده است.
طرح ویژه نوروزی نظارت و بازرسی از بازار با همکاری تعزیرات حکومتی،دانشگاه علوم پزشکی و میراث فرهنگی و گردشگری از 15 اسفند پارسال آغاز و تا 15 فروردین امسال ادامه داشت.
کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 280 تفرجگاه طبیعی، 300 بقعه متبرکه، 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای استقبال از مسافران نوروزی بود.
درنوروز امسال بیش از یک میلیون و 116 هزار نفراز جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دیدن کردند.
 
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.