در آذربایجان غربی 32 مجتمع خدماتی رفاهی به مسافرین خدمات ارایه می دهند که از نظر سهولت انجام سفرهای بین شهری و افزایش امنیت سفرهای جاذه ای اهمیت بسزایی دارند و نقش این واحدهای خدماتی بین راهی در ایام نوروزی بیش از پیش اهمیت می یابد.
اسماعیل سهرابی با بیان اینکه نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی از مهمترین بخش های این مجتمع ها هستند، یادآور شد: بازدید از مجتمع های خدماتی و رفاهی در تمام طول سال مورد تاکید قرار دارد و این بازدیدها در ایام نوروز با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت.
وی با تاکید بر ضرورت اصلاخ نواقص احصا شده کارشناسان اداره کل توسط سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی و رفاهی یادآور شد: آراستگی فضای درونی نمازخانه های و مساجد، غبارروبی، نظافت و بهداشت نمازخانه ها و مساجد، توجه به سیستم گرمایشی، تعمیر و رعایت بهداشت وضوخانه و سرویس های بهداشتی مربوطه، تکمیل امکانات نمازخانه ها و مساجد از قبیل فرش، مهر، قرآن و مفاتيح، صندلی و نماز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
معاون ایمنی، فنی و بهره برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی خواستار نصب بنری با مضمون هنگام نماز توقف کنید، نماز بخوانید تا سفرتان مبارک باشد، تصریح کرد: شماره پیامک 30007070 نیز جهت دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات خدمات گیرندگان باید در مجتمع های خدماتي رفاهی نصب شود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت منطقه ارومیه نیز با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و مسافران در مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی اظهار کرد: می توان ساز و کارهای لازم جهت کیفی سازی خدمات را با تدبیر اندیشید و فراهم شدن خاطره ای خوش برای مسافران را امکان پذیر کرد. در ادامه این جلسه سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی استان در خصوص بهبود خدمات و رفع مشکلات پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.
انتهای پیام/ب