سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای پيشرفت ايران همواره بايد به دنبال كسب علم باشيم

رييس بنياد شهيد و أمور ايثارگران گفت:در جهان امروزی اگر كشوری درصدد رشد و تعالی باشد بايد علم خود را روز به روز افزايش دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام شهيدی رييس بنياد شهيد و أمور ايثارگران در همايش تجليل از دانشجويان ممتاز شاهد و ايثارگر كه امروز سه شنبه برگزار شد با عرض تسليت شهادت حضرت فاطمه (س) إظهار داشت:از تمامی دستگاها و سازمان های مربوطه كه در برگزاری همايش امروز تلاش كردند نهايت تشكر را دارم.
 
وی با بيان اينكه حكمت به معنای علم ، دانش و استدلال است گفت: در همين راستا منطق و دانش مانع از فساد و انحراف در جامعه مي شود.
 
رييس بنياد شهيد و أمور ايثارگران بيان كرد: بنابراين هر شخصی مي تواند با كسب علم و تزكيه رشد كند و در جامعه نقش مثمر ثمری را إيفا كند.
 
حجت الاسلام شهيدي با بيان اينكه در دين اسلام به كسب علم و دانش تاكيد فراواني شده است ،افزود: در جهان امروزی اگر كشوری درصدد رشد و تعالي باشد بايد علم خود را روز به روز افزايش دهد كه تمامي اين موارد در لواي تهذيب و توكل به خدا است.
 
وي تصريح كرد:به همين منظور شما دانشجويان نيز اگر قصد داريد ايران را به كمال برسانيد بايد همواره در پي كسب علم و دانش باشيد.
 
نماينده ولي فقيه با بيان اينكه همه ي ما مديون خون شهدا هستيم گفت : در همين راستا فرزندان شهدا با كسب هرچه بيشتر علم بايد دين خود را به پدران و برادران خود ادا كنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.