معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارائه خدمات درمانی به ایثارگران بدون توجه به محدودیت های جغرافیایی از طریق مراکز طرف قرارداد بیمه ارائه می شود.

ارائه خدمات درمانی به ایثارگران بدون توجه به محدودیت های جغرافیایی
عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران درگفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: برای درمان جانبازان با درصد بالای مجروحیت و بیماران صعب‌الاعلاج با هر درصدی تجهیزات پزشکی و توانبخشی متنوعی بر اساس  نیاز درمانی آن‌ها تأمین می‌شود، همچنین سعی کرده‌ایم با تهیه تجهیزات قابل حمل امکان حضور این افراد در عرصه‌های اجتماعی فراهم شود که در این خصوص انواع تجهیزات تخصصی قابل حمل مانند کپسول اکسیژن تهیه و تحویل جانبازان شده است.

وی افزود:ارائه خدمات بالینی در منزل مانند ویزیت پزشک، فیزیوتراپی، خدمات پرستاری و مراقبت، پانسمان و تزریقات و تشکیل کلینیک‌های فوق تخصصی و چند تخصصی از خدمات ارائه شده به ایثارگران است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: ارائه این خدمات، دارای محدودیت جغرافیایی نبوده و در سطح کشور، تمام استان‌ها امکان انجام درمان و اقدمات تشخیصی از طریق مراکز طرف قرارداد بیمه پایه و تکمیلی و مراکز طرف قرارداد بنیاد شهید فراهم شده است.

عباسپور گفت: برای برخورداری از روش‌ها و تکنیک‌های جدید درمانی از متخصصان خارجی در رشته‌های مختلف و پزشکان ایرانی مقیم خارج از کشور در طول سال دعوت می‌شود تا در  درمان موارد خاص با انتقال وآموزش روش‌ها جدید پزشکی مناسبترین درمان به همراه تکنولوژی‌های روز دنیا برای ایثارگران و جانبازان انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.