رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد در زمینه پیشنهادات بنیاد برای کارآفرینی ایثارگران همکاری بیشتری داشته باشد.

آمادگی مجلس برای کارآفرینی ایثارگرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار نوروزی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان ارشد بنیاد با اشاره به عملکرد بنیاد در 2 سال گذشته گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از دستگاه‌های اجرایی است که در 2 سال گذشته خیلی خوب عمل کرده است.

شهیدی در این دیدار با تبریک سال نو به ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه‌هایی مانند ساماندهی گلزارهای شهدا، اشتغال ایثارگران، مسکن و درمان ایثارگران و همچنین اقدامات انجام شده برای شهدای مدافع حرم و شهدای منا و اصلاحات ساختاری در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد با اشاره به پرداخت معوقات ایثارگران از سال 76 تا 90 و اقدامات انجام شده برای پرداخت معوقات سال 91 در مناطق محروم، گفت: قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

لاریجانی در ادامه با اشاره به تأثیر خصوصیات شخصی حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در پیشبرد کارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران، بر اهمیت بعد عاطفی دیدارها با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید کرد و گفت: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران برای دیدارهای منظم با خانواده‌های شهدا و ایثارگران باعث ایجاد آرامش در بین خانواده‌ها شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مناسب بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کارآفرینی و اشتغال ایثارگران، گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد در زمینه پیشنهادات بنیاد برای کارآفرینی ایثارگران همکاری بیشتری داشته باشد.

گفتنی است، بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب طرح سپاس از سال 92 تاکنون با همراهی مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در برنامه خود قرار داده است.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار