معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به زودی بانک الکترونیکی اشتغال ایثارگران در معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد می‌شود.

مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت ایجاد این بانک الکترونیکی اشتغال، اظهار کرد: نقص اطلاعات پایه در مورد ایثارگران‌، آسیب رسان است که اقداماتی چون ثبت و بروز رسانی اطلاعات هویتی ایثارگران و اخذ اطلاعات شغلی ایثارگران از دستگاه های اجرایی حذف ایثارگران مستمری بگیر یا شاغل از لیست افراد جویای کار برای داشتن بانک الکترونیکی دقیق و کارآمد لازم است.

وی ادامه داد: معاونت تعاون در سال 94 برنامه‌های اشتغال و کارآفرینی و ضرورت ایجاد و طرح سپاس را در دستور کار خود دارد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر تفکیک افراد جویای کار جامعه ایثارگری افزود: این تفکیک به دو گروه، افرادی که به دنبال استخدام هستند و گروهی که دنبال کار آ‌فرینی هستند، تقسیم می‌شوند که بر اساس آن معاونت تعاون افراد جویای اشتغال را تعیین می‌کند.

گفتنی است؛ از مجموع 21 هزار نفر استخدام سال 94، پنج هزار و 250 نفر سهمیه متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با ایجاد بانک الکترونیکی اشتغال ایثارگران، می‌توان آمار دقیقی از افراد به دست آورد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.