سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید مطرح شد:

۴ هزار نفر از جانبازان شیمیایی در معرض خطر قرار دارند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت افزایش اعزام تیم‌های پزشکی متخصص برای رسیدگی به جانبازان شیمیایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران، پس از استماع گزارش مرکز رسیدگی به مصدومان شیمیایی، ضمن تشکر از اقدامات معاونت بهداشت و درمان بنیاد برای پایش سلامت جانبازان شیمیایی و خانواده‌های ایثارگران گفت: با توجه به ماهیت پیش‌رونده بیماری‌های ناشی از مصدومیت شیمیایی و نیز افزایش سن جانبازان، افزایش اعزام تیم‌های پزشکی متخصص به شهرستان‌ها و درمان در محل امری ضروری است.
 
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وجود ۶۳ هزار جانباز شیمیایی در کشور گفت: بر اساس بررسی‌های مرکز تخصصی رسیدگی به مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۴ هزار نفر از جانبازان شیمیایی در معرض خطر قرار دارند و این موضوع رسیدگی بیشتر و اعزام تیم‌های متخصص به شهرستان‌ها را ضروری می‌سازد.
 
معاون رییس جمهوری با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی با اقدامات جنایتکارانه و ضدبشری از سلاح‌های شیمیایی و میکروبی استفاده کرد، افزود: جانبازان شیمیایی برای حفظ استقلال کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و باید به هر طریق که می‌توانیم خدمات‌رسانی به این عزیزان را افزایش دهیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
ریاست محترم بنیاد شهید وامور ایثارگران جناب حاج آ قا شهید ی خواهشمند م به وضعیت بچه‌های نخاعی وزخم های بستر آنها هم توجه کنید در ضمن کلستومی یک نوع سرطان است وانجمن حمایت از این گروه در جهان وایران است من به عنوان یک مجروح جنگی نه جانباز خواهش می کنم به وضعیت من نخاعی کلستومی ووو رسیدگی کنید در ضمن اگر برای شما مقدور نیست به انجمن کلستومیها معرفی کنید ،مشکل نخاعی هم بجای خود مشکلات دیگر؟؟؟ در ضمن همسران جانباز ان، ایثارگران واقعی هستند نه کلفت؟ به خدا خجالت می کشم که ایشان هم مریض قابل درمان شده از دیابت تا حمله عصبی مشکلات دیگر آ یا این افراد حق باز تشنگی ندارن؟ سی ساله که سه شیفت مراقبت مجروح است ؟؟ ؟خواهش میکنم این مطلب را به مسعولین برسانند باشگاه خبرنگاران عاجزانه از شما می خواهم مسعول باشگاه خبرنگاران حتی به بیت رهبر معظم