سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه فحاشی هواداران استقلال در زمان خروج بیرانوند از ورزشگاه + مصاحبه

تعدادی از هواداران استقلال در زمان خروج علی رضا بیرانوند از ورزشگاه تختی به فحاشی علیه این بازیکن ادامه دادند که این امر منجر به واکنش دروازه بان نفت شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ،پس از دیدار امروز تیم های نفت تهران و استقلال تهران که با برتری یک.صفر شاگردان علی رضا پنصوریان همراه شد کاروان این تیم با یک دستگاه اتوبوس از ورزشگاه خارج شدند.

در این میان وحید حمدی نژاد مدافع تیم نفت که در جریان بازی به سبب مصدومیت تعویض شد و علی رضا بیرانوند دروازه بان زردپوشان که با درخشش خود  از عوامل اصلی این برتری با اتومبیل شخصی یکی از همراهان خود قصد خروج از ورزشگاه تختی را داشتند که برخی هواداران استقلال که اطراف دروازه بان جوان نفت جمع شده بودند با ادامه فحاشی و تکه پرانی به وی تا حدودی اعصاب بیرانوند را به هم ریختند.

در آن لحظه بیرانوند از هواداران استقلال خواست دست از این اقدامات و فحاشی ها  برداشته و این بازی را پایان یافته بدانند که یکی از هواداران استقلال با نزدیک شدن به دروازه بان نفت قصد درگیری با وی را داشت که با دخالت معدود هواداران باشگاه نفت و درخواست وحید حمدی نژاد از درگیری فیزیکی طرفین جلوگیری شد.البته در همان حالت برخی هواداران نیز مشغول گرفتن امضا و عکس یادگاری از دروازه بان ملی پوش کشورمان بودند.

جالب این جا است که در آن لحظه هیچ یک از ماموران حراست ورزشگاه تختی و نیروهای انتظامی اطراف بیرانوند و هواداران استقلال حضور نداشت و در صورت بروز درگیری یکی از اتفاقات تلخ این هفته فوتبال کشورمان شکل می گرفت.

بیرانوند :استقلالی ها هر فحشی بلد بودند نثار من کردند

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل استقلال در خصوص اتفاقات حاشیه ای دیدار رفت 2 تیم که منجر به نیمکت نشینی این بازیکن شد گفت: من از ان اتفاق درس گرفتن و معتقدم بازیکنی که در تیم نفت سابقه 12 ساله دارد نباید چنین اشتباهی مرتکب شود.

وی افزود: البته با تشخیص کادر فنی در جام حذفی نیز مقابل استقلال بازی نکردم اما خیلی خوشحالم که هم اکنون سهم کوچکی در برد امروز تیمم داشتم و این برد را به شهدای چوار ایلام تقدیم می‌کنم.

دروازه‌بان نفت در مورد فحاشی هواداران  استقلال بیان کرد: خدا را شکر انقدر زیر ذره بین هستم که برخی هواداران تیم های حریف لطف داشته و به من فحش می دهند. امسال من تصمیم داشتم که به پرسپولیس بروم اما کادر فنی و مدیریت از جمله قنبرزاده و علیپور  صلاح دادند همچنان در نفت بازی کنم هم اکنون تمام تمرکزم روی تیم نفت است. چرا که از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی کنار رفته  و برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ تلاش می‌کنیم.

بیرانوند ادامه داد:علی رضا منصوریان در مصاحبه ای گفت بیرانوند استقلالی است که این امر برای تمام فوتبالیست های ایرانی در هر باشگاهی طبیعی است که طرفدار یکی از 2 تیم معروف پایتخت باشند.طبق همین مصاحبه منصوریان هواداران فکر می کردند من به استقلال می روم و به همین دلیل پس از مذاکرات من برای هواداران استقلال شائبه ایجاد شد. در حالی که خود من هیچ گاه نگفتم به استقلال می روم .

وی درباره استفاده از دستکش های قرمز و نارنجی در این بازی گفت: به این رنگ‌ها دقت نمی‌کنم چرا که قصد ورود به حاشیه را ندارم. بهواداران استقلال نیز در این دیدار برای من سنگ تمام گذاشتند و هر چه فحش بلد بودند نثار من کردند.منصویان در رختکن به من دلداری داد. ما متاهل هستیم و نباید فحش‌های رکیک به ما داده شود. هر بازیکنی هر جایی که آینده داشته باشد می‌رود من هم پرسپولیس را انتخاب کردم که این انتقال هم در نهایت میسر نشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.