سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الگوبرداری از راه‌کارهای اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ملارد

معاون فرماندار شهرستان ملارد گفت: ایده‌ها و راهکارهای ستاد انتخابات این منطقه به عنوان نمونه‌ای مطلوب در استان تهران مطرح است که با توسعه کارآمدی آن در بین شهرستان‌های این استان الگوبرداری شده است.

مجتبی شاهقلیان معاون فرماندار ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تلاش مجموعه دستگاه‌های ذیربط و فعال این منطقه برای برگزاری هرچه مطلوب تر انتخاباتی باشکوه، اظهار کرد: در راستای تحقق این امر تمهیدات و تدابیر بسیاری اندیشیده شده تا شرایط برای حضور پررنگ واجدان شرایط رأی دادن در ملارد فراهم شود.

وی افزود: در حوزه اجرایی نیز راهکارها و ایده‌های ستاد انتخابات این شهرستان به عنوان نمونه‌ای مطلوب در استان تهران مطرح است که شهرستان‌های بسیاری در این استان از آن الگوبرداری کرده‌اند.

شاهقلیان گفت: اولویت گذاری ها و برنامه‌ریزی ما در این عرصه به 2 بخش سخت افزاری و نرم‌افزاری تقسیم‌بندی شده و در حال حاضر با آمادگی کامل در انتظار گروه تاریخ‌ساز هفتم اسفندماه هستیم.

معاون فرماندار ملارد عنوان کرد: برنامه جامع و مدونی نیز طراحی شده که بر مبنای آن جانمایی صندوق ها و شعب اخذ رأی بر اساس پراکندگی جمعیت و سهولت دسترسی انجام خواهدشد.

وی یادآور شد: به تمامی ادارات فعال شهرستانی نیز تأکید کرده‌ایم در راستای برگزاری انتخابی بی نقص، باشکوه و قانونمند نهایت تلاش خود را به کار گیرند و امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی های طراحی شده مشارکت سیاسی و اجتماعی شهرستان شهیدپرور ملارد همچون سالهای گذشته به نحو شایسته‌ای به تصویر کشیده شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.