سرریز مشکلات اجتماعی تهران و کرج به شهرستان ملارد

معاون اجتماعی انتظامی فرمانداری ملارد گفت: موقعیت منطقه‌ای ملارد به عنوان غربی‌ترین شهرستان استان تهران آن را مامنی برای سرریز مشکلات اجتماعی به کلان‌شهر تهران و کرج تبدیل کرده است.

مجتبی شاهقلیان معاون اجتماعی انتظامی شهرداری ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به جمعیت 450 هزار نفری این شهرستان اظهار داشت: رشد بی رویه جمعیت در طول دو دهه اخیر و جمعیت ناهمگون منطقه مذکور با تنوع و کثرت خاص به خود از یک سو و پذیرش جمعیت از 16 استان کشور از سوی دیگر، موقعیت منطقه‌ای شهرستان ملارد را با پیچیدگی‌های بسیاری همراه ساخته است. 

وی افزود: شهرستان ملارد با توجه به ویژگی‌های فوق و همجواری با تهران و کرج به مامنی برای سرریز مشکلات اجتماعی دو کلان‌شهر فوق، تبدیل شده است.

 معاون اجتماعی انتظامی شهرداری ملارد بیان کرد: در چنین شرایطی ارتقای زیرساخت‌های شهری، عمرانی، فرهنگی و رفاهی تاثیر بسزایی در کاهش و مهار آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کند.

شاهقلیان یادآور شد: تهدیدها و فرصت‌های فراوانی در شهرستان ملارد وجود دارد که با برنامه‌ریزی اصولی و مدون و تامین اعتبارات لازم می‌توان در جهت رفع تهدیدها و تقویت فرصت‌ها گام های مثبت و سازنده‌ای برداشت که عزم مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های زیربط بر همین امر  استوار است.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
سلام، جناب شاهقلیان معاون محترم فرماندار هستند نه شهردار. محبت کنید اصلاح شود. ممنون
آخرین اخبار