راه اندازی شهرک صنفی ملارد در انتظار تایید استانداری

شهردار ملارد گفت:راه اندازی شهرک صنفی این منطقه از طرح هایی است که در طول یک سال و نیم گذشته از سوی مدیریت شهری ملارد پیگیری شده و در حال حاضر اجرایی شدن آن منوط به تایید استانداری تهران است.

راه اندازی شهرک صنفی ملارد در انتظار تایید استانداری
علی اکبر خراسانی شهردار ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ساماندهی صنوف مزاحم در این منطقه به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان ملارد اظهار کرد:راه اندازی شهرک صنفی و انتقال صنوف مزاحم به شهرک مذکور از راهکارهایی است که به عنوان طرحی مصوب شده از سوی مدیریت شهری ملارد در طول یک سال و نیم گذشته در دستور کار بوده است.

وی افزود:زمینی در حریم شهر برای راه اندازی شهرک صنفی مدنظر قرار گرفته که پس از تایید فرمانداری برای تامین نظر و تایید نهایی به مرجع استانی ارسال شده است.

شهردار ملارد گفت:در صورت موافقت استانداری تهران عملیات راه اندازی شهرک صنفی ملارد آغاز می‌شود اما آنچه که باعث زمان بر شدن روند مورد اشاره شده گره هایی است که در مسیر انجام پروژه وجود دارد.

وی در تشریح موانع پیش روی این طرح عنوان کرد:آنچه که در حال حاضر مطرح است به کاربری زمین تعیین شده برای شهرک صنفی معطوف میشود که با عنایت به کشاورزی بودن آن اختلاف نظر هایی دراین رابطه وجود دارد. 

خراسانی یادآور شد:با توجه به اینکه قریب به 15 سال است هیچ زرع و کشتی در این زمین انجام نشده و آب کافی نیز برای پیگیری امور کشاورزی در محدوده مورد نظر وجود ندارد امید آن داریم با مساعدت جهاد کشاورزی و استانداری این طرح به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار