رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید نظام واحدی در امر توسعه ورزش فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در مراسم بهره برداری از مجموعه ورزشی امام رضا(ع) و شهید کاظمی به باشگاه های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس که امروز (دوشنبه)در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، با بیان اینکه ورزش پدیده اجتماعی پیوند دهنده با نهاد ساختار اجتماعی است، اظهار داشت: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید نظام واحدی در امر توسعه ورزش فراهم کنیم.

وی افزود: شهرداری تهران با زیرساخت ورزشی و برگزاری مسابقات در قالب 32 هزار تیم برای آقایان و بانوان، زمینه حضور شهروندان را در ورزش همگانی فراهم می کند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: شهرداری تهران با توسعه زیر ساخت و ارائه فعالیت های ورزشی به عنوان متولی ورزش شهر این تکلیف را دارد که با اقدامات مناسب شرایط را برای توسعه ورزش فراهم کند.

رضایی با اشاره به واگذاری مدیریت دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به استقلال و پرسپولیس یادآور شد: این امر نقطه عاطفی برای ورزش باشگاه ها و احترام به هواداران خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح درخواست واگذاری با تایید معاون امور اجتماعی شهرداری تهران و همچنین موافقت شهردار تهران انجام شد، تصریح کرد: این واگذاری از امروز اجرایی و در سه سطح همگانی، قهرمانی و حرفه ای مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: در تلاش هستیم ورزش کردن را در خانواده ها نهادینه کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.