سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره دانشجوی نمونه برای آخرین بار تمدید شد

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از آخرین تمدید جشنواره دانشجوی نمونه تا ۱۸ بهمن خبر داد.

ابوالحسن ریاضی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فرصت ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه گفت: تاکنون تعداد ۵۲۰۰ نفر در این جشنواره ثبت نام اولیه کرده‌اند و نظر به درخواست روسا و معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و همچنین تقاضای دانشجویان، زمان ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه تا تاریخ ۱۸ بهمن ماه تمدید می‌شود.

وی درباره شرط آزمون زبان برای شرکت در این جشنواره برای دانشجویان مقطع دکتری تخصصی(PhD) نیز افزود: شرط آزمون زبان برای این دسته از دانشجویان هنوز الزامی و پابرجاست، اما استثنائا در این دوره از جشنواره در کنار مدارک آزمون‌های زبان معتبر مندرج در آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه مثل  TOEFL، IELTS ،MSRT و MHLE، گواهی آزمون زبان دانشگاه‌های سطح یک نیز قابل قبول است.

ریاضی عنوان کرد : دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره دانشجوی نمونه به آدرس www.nemooneh.saorg.ir  و بارگزاری کلیه مدارک تحصیلی، رزومه پژوهشی و گواهی فعالیت‌های فرهنگی نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد : این فرصت، آخرین فرصت ثبت نام است و دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.