معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره دانشجوی نمونه و احتمال تاخیر در برگزاری معرفی شدگان خبر داد.

ابوالحسن ریاضی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص فرصت ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه گفت:تا 8 بهمن ماه تعداد 5200 نفر در این جشنواره ثبت نام اولیه کرده‌اند و نظر به درخواست روسا و معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و همچنین تقاضای دانشجویان، زمان ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه تا تاریخ 18 بهمن ماه تمدید می‌شود.

وی در رابطه با زمان برگزاری مراسم معرفی دانشجویان نمونه، بیان کرد:با توجه به اینکه مهلت ثبت نام این جشنواره تمدید شده است و بررسی ثبت نام کنندگان زمان می برد، احتمالا زمان برگزاری مراسم معرفی شدگان، اردیبهشت ماه نیست و با کمی تاخیر برگزار می شود.

ریاضی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در مهلت تمدید شده تعداد دانشجویان ثبت‌نام کننده حدود 10 هزار نفر باشد، عنوان کرد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره دانشجوی نمونه به آدرس www.nemooneh.saorg.ir  و بارگزاری کلیه مدارک تحصیلی، رزومه پژوهشی و گواهی فعالیت‌های فرهنگی نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند و این فرصت، آخرین فرصت ثبت نام است و دیگر قابل تمدید نیست.

وی درباره شرط آزمون زبان برای شرکت در این جشنواره برای دانشجویان مقطع دکتری تخصصی(PhD)  نیز خاطرنشان کرد: شرط آزمون زبان برای این دسته از دانشجویان هنوز الزامی و پابرجاست، اما استثنائا در این دوره از جشنواره در کنار مدارک آزمون‌های زبان معتبر مندرج در آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه مثل   TOEFL،IELTS  ،MSRT  و MHLE، گواهی آزمون زبان دانشگاه‌های سطح یک نیز قابل قبول است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار