سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش شش دانشجوی خارجی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم بهزیستی

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، شش دانشجوی دانشگاه بنین را در مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته ژنتیک دو دانشجو در مقطع دکتری و چهار دانشجو برای مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می‌کند.

فروزان شکوه سرپرست مدیریت روابط دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر به خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پذیرش دانشجویان آفریقایی، پیرو مذاکرات انجام شده با پروفسور حسین نجم‌آبادی رییس گروه آموزشی ژنتیک انجام شد.

وی افزود: حضور دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، علاوه بر ارتقای سطح علمی توانبخشی در مناطق نیازمند، تحقق بسیاری از اهداف دانشگاه و کشور را به طور غیرمستقیم در بر دارد، هرچند که این دانشجویان فقط در مقطع زمانی کوتاه و برای تحصیل، در ایران اقامت داشته باشند.

شایان ذکر است دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با دانشگاه بنین تفاهم‌نامه‌ همکاری منعقد کرده است که براساس آن، انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک میان دو دانشگاه در زمینه توانبخشی و رفاه اجتماعی و سلامت روان، رشد و تکامل کودکان و... برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و کارگاه‌های آموزشی با همکاری اعضای هیأت علمی در دانشگاه در زمینه‌های آمار حیاتی، ارتوپدی فنی، فیزیوتراپی، ژنتیک و ... قابل اجراست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.