سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

افتتاح نمایشگاه صنایع کوچک و مواد غذایی

استان همدان میزبان صنایع تبدیلی ومواد وابسته به مدت 4 روز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملی نمایشگاه های استان همدان گفت: در این نمایشگاه 85 واحد تولیدی شرکت می کنند که بیشتر آنها بومی استان همدان هستند، همچنین شرکت هایی از استان تهران، آذربایجان شرقی، مازندران و اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.

ثابتی بیان کرد: درهمدان مواد به شکل خام تولید می شود و نبود صنایع تبدیلی در استان یک معضل است که نیاز به سرمایه گذاری در این بخش دارد.

وی تاکید کرد: مواد غذایی، سلولزی، کانی، منسوجات، چینی آلات، مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی، چوب، قطعات فلزی وغیر فلزی از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است. 

ثابتی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری شرکت های صنعتی و سازمان جهاد کشاورزی استان همدان برپا می شود، بیان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی های استان در حوزه صنایع کوچک تبدیلی و کشاورزی وهمچنین تشویق واحدها به افزایش تولید و ایجاد فضای رقابتی برای ارائه بهتر محصولات است.

گفتنی است، دومین نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک و نمایشگاه صنایع تبدیلی از 30 دی تا 5 بهمن به مدت چهارروز پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.