سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش مجدد «مثبت و منفی پنج» از شبکه پنج سیما

برنامه «مثبت و منفی پنج» پس از وقفه‌ای چند ماهه از این هفته جمعه‌ها از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

دکتر علیرضا محمدپور مدیر گروه اقتصاد و توسعه شبکه پنج سیما در خصوص جدیدترین برنامه این شبکه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «مثبت و منفی پنج» از این هفته جمعه شب‌ها روی آنتن شبکه پنج می‌رود. این برنامه از ساعت 20:50 تا 22:30 تقریبا به مدت یک ساعت و نیم از شبکه پنج پخش می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای این برنامه بر عهده شیرین‌ ترکمندی خواهد بود و تهیه‌کنندگی‌ آن را مجید الهام‌بخش بر عهده دارد.

محمدپور اظهار داشت: رویکرد جدید «مثبت و منفی پنج» رفتن به سراغ مسائل اقتصادی روز است. در این برنامه شاهد بحث‌های بی‌طرفانه اقتصادی هستیم. در برنامه این هفته در مورد بانکداری و برخی محورهای آن شامل، بهره بانکی، نحوه عملکرد سیستم بانکی در حمایت نظام تولید و وضعیت نظام بانکداری پس از برجام بحث و گفتگو خواهد شد.

 مدیر گروه اقتصاد و توسعه بیان کرد: برنامه «مثبت و منفی پنج» در دو بخش ارائه می‌شود. یکی حضور مسئولین و دیگری حضور کارشناسان دانشگاهی است. البته حضور کارشناسانی که در حوزه دانشگاه‌ها فعالیت دارند، مدنظر ما بوده است. سعی می‌کنیم در این برنامه نقد منصفانه، بیان فرصت‌ها، بازگو کردن نقایص را ارائه نماییم و در همین راستا با حضور مسئولین راهکارهای متناسب نیز مطرح شود.

محمدپور در پایان خاطرنشان کرد: ما هویت برنامه «مثبت و منفی پنج» را تغییر نمی‌دهیم. تیتراژ و دکور برنامه به همان شکل قبلی است و برنامه در همان استودیو به روی آنتن می‌رود.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.