جمشید مشایخی هفته آینده مهمان برنامه «به‌روزترین شب مهتابی» است.

امیرحسین خرمشاهی تهیه‌کننده برنامه «به‌روزترین شب مهتابی» در خصوص ویژگی‌های این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بنا به استقبال مخاطبان از برنامه «روز آمد» ساعت پخش «روز آمد» طوری بود که خانواده‌ها آن را به طور کامل نمی‌دیدند. برنامه «روز آمد» به سمت خانواده‌محوری و فرهنگ‌سازی در اقتصاد رفته بود. البته باید توجه داشت که توسعه اقتصادی بدون فرهنگ‌سازی اقتصادی ممکن نیست. در واقع توسعه اقتصادی، بدون فرهنگ‌سازی اقتصادی پرواز با یک بال است.

وی بیان کرد: ما برای اینکه توسعه اقتصادی و فرهنگ‌سازی کارآفرینی، خرید کالای ایرانی، حمایت از کارآفرین‌ها و ... را داشته باشیم، برنامه «به‌روزترین شب مهتابی» را تولید کردیم که در واقع ضمیمه هفتگی برنامه «روز آمد» است که پنج‌شنبه‌ها ساعت 21:10 روی آنتن می‌رود.

امیرحسین خرمشاهی تصریح کرد: بخش «عرض شناور» را رضا رفیع اجرا می‌کند. این بخش مختص شعر طنز در حوزه اقتصاد است. یعنی به موضوعات مهم با نگاهی طنز نگریسته می‌شود. بخش دیگر «قلک» نام دارد. در این بخش از هنرمندان به همراه خانواده‌هایشان دعوت می‌شود تا در برنامه حضور پیدا کرده و در خصوص استقلال مالی، خرید خانه، یافتن کار، آموزش مدیریت مالی به فرزندان و . . . صحبت کنند.

از جمله هنرمندانی که تا به حال در برنامه مهمان بوده‌اند آقای رامین راستاد و پسرش و مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی بوده‌اند.

این نوع نگاه در برنامه‌های تلویزیونی نگرشی بدیع است. مهامانان این هفته هم خانم بهنوش بختیاری و پدر و مادرش بودند. همچنین هفته آینده جمشید مشایخی به برنامه خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه «به‌روزترین شب مهتابی» بخش‌هایی از برنامه «روز آمد» به صورت گزیده پخش می‌شوند. مانند مهمانان بخش «فرش قرمز».

خرمشاهی عنوان کرد: تصور می‌کنم خانواده‌ها درگیر برنامه شده‌اند. ساعت پخش نیز مناسب است. مدت زمان کنونی برنامه 90 الی 100 دقیقه است.

وی در مورد تغییرات احتمالی در آینده اظهار داشت: به طور قطع تغییرات خواهیم داشت. فصل‌های خدا پوست می‌اندازد. بنابراین اگر به فصل‌ بهار و تابستان برسیم، بالطبع باید فرم و محتوا نیز تغییر کند. سنت همیشگی ما این بوده که متناسب با چهار فصل و شرایط خانواده‌ها و یا مناسبت‌های ملی و مذهبی و ... تغییراتی را داشته باشیم و این تغییرات حول‌و‌حوش شعار برنامه است.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار