سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلایل رعایت نشدن تعرفه‌های پزشکی در سال گذشته

رئیس سازمان نظام پزشکی از دلایل رعایت نشدن تعرفه‌ها در سال گذشته در مطب‌ها خبر داد.

علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تعرفه‌های پزشکی سال 95 گفت: برای تعرفه‌های سال 95 با توجه به بهانه‌هایی که همیشه وجود داشته است و اینکه تعرفه‌ها در بخش خصوصی و دولتی در زمان شکل‌گیری نظام بودجه ریزی کشور اعلام شده، مشکلاتی پیش رو است. برای مرتفع کردن این مشکل تلاش داشتیم تا طی چند جلسه فشرده بسته‌ای پیشنهادی برای تعرفه‌ها و ابعاد سیاست‌گذاری و ریالی در آذر ماه به وزارت بهداشت و نهادهای مسئول ارائه دهیم تا قبل از بودجه ریزی این کار به اتمام برسد. 

وی افزود: این اقدامات با سرعت کافی انجام شده است تا بتوانیم جایی برای بهانه ‌گیری نگذاریم و بسته پیشنهادی را در زمان مقرر تحویل دهیم. در خصوص تعرفه‌های پزشکی نظرات خود را به وزارت بهداشت و رفاه اعلام کرده‌ایم باید جلسه شورای عالی بیمه کشور تشکیل شود و تا قبل از شکل گیری بودجه در مجلس؛ موضوع بسته پیشنهادی تعرفه به نتیجه برسد. 

زالی در خصوص رعایت نشدن تعرفه‌های تعیین شده توضیح داد: از جمله دلایل رعایت نشدن تعرفه‌ها در سال گذشته تحویل دیر هنگام تعرفه‌ها بود، همچنین بعد از گذشت 5 تا 6 ماه از سال میزان تعرفه‌های جدید اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از اتفاقات این چنینی باید نظام تعرفه‌ای را به سمتی ببریم که در ابتدای سال نظام تعرفه‌ای در خلاء به سر نبرد و وضعیت مشخصی داشته باشد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.