سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

۲۵ درصد اشتغال استان قزوین در بخش کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بخش کشاورزی به عنوان مهمترین بخش تاثیرگذار در تامین امنیت غذایی و اقتصاد کشور، ۲۵ درصد اشتغال استان را محقق کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نیاز علی ابراهیمی پاک  اظهار کرد: بخش کشاورزی در اقتصاد کشور نقش مهمی را ایفا می‌کند لذا نیازمند توجه ویژه‌ به این بخش هستیم تا کشور از لحاظ اقتصادی رشد بیشتری داشته باشد.

وی افزود: نقش تولیدات کشاورزی در تولید ناخالص ملی ۲۵ درصد است و هم‌ اکنون ۲۱ درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی محقق شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: کشاورزی اثرگذاری بسیار بالایی در اقتصاد کشور دارد به همین ذلیل باید در بخش کشاورزی شرایط سرمایه‌گذاری را تقویت کنیم زیرا جذب این سرمایه‌ها در این بخش موجب رونق و توسعه کشاورزی می شود.

ابراهیمی پاک اضافه کرد: متأسفانه در حال حاضر سرمایه‌گذاری مناسبی در بخش کشاورزی انجام نمی‌شود که برای رفع این مشکل باید بتوانیم باایجاد شرایط مناسب، سرمایه‌گذاران را به سمت بخش کشاورزی هدایت کنیم.

علی همت زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز نیز در این مراسم گفت: در بیش از ۲۲ هزار ۶۱۲ هکتار اراضی کشاورزی شهرستان البرز سالانه ۳۱۴ هزار و ۹۷۸ تن محصولات کشاورزی و دامی تولید می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.