سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ایستگاه ها در اتوبوس های اصفهان اعلام می شود

با نصب سامانه صوتی همانند مترو ایستگاه های اتوبوس به مسافران اعلام می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر مطالعات و برنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی اصفهان بااشاره به این که سامانه در 200 اتوبوس نصب شده است اظهار داشت : سیستم اعلام صوتی ایستگاه ها از اول آبان ماه در4 خط شرکت اتوبوس رانی به بهره برداری رسید.

آقاسی تاکید کرد: در این طرح 200 دستگاه اتوبوس در خط یک تندرو ؛خط 34،10 و 91 و برخی از خطوط دیگر به این سامانه تجهیز شده اند.

وی بیان داشت: از زمان اجرای نصب این سیستم بر روی اتوبوس ها مردم رضایت بسیار خوبی از این طرح داشته اند واز سوی دستگاههای مختلف وngo های مردمی بخصوص از سوی روشندلان و انجمن نابینایان در این زمینه مراتب رضایت مندی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه هزینه نصب و تجهیز این سیستم هوشمند را در200 اتوبوس را 70 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: انشاالله با رفع مشکلات و کاستی های موجود در این سیستم تا انتهای سال 95؛300 دستگاه اتوبوس دیگر به این سیستم مجهزخواهند شد.

مدیرمطالعات و برنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی اصفهان تصریح کرد: اعتباری نیز که برای این اتوبوس ها نیاز است 200 میلیون تومان است .

وی افزود: این سیستم دارای مزیت های بسیار است که راننده و مسافران از آن رضایت دارند چرا که میزان سوالات مسافران از راننده کاهش می یابد و مردم نیز بخوبی از مسیرها مطلع می شوند.



انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.