شهردار منطقه 3 همدان گفت: در شهرداری منطقه 3 فقط از 10 درصد مردم عوارض دریافت شده و 90 درصد دیگر به علت مشکلاتی که دارند، شهرداری را در عوارض یاری نمی‌کنند.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار منطقه سه، معاون فرهنگی شهرداری همدان و مدیرعامل شرکت آبفای استان از مناطق کوی جنت و سیلو بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این مناطق را پیگیری کردند.

در این بازدید مدیر شهرداری منطقه سه همدان با بیان اینکه چهار درصد از معابر شهر در منطقه شهرداری سه متمرکز است، گفت: در ورودی شهر و عبور و مروری که از این منطقه شهرداری می‌شود، تاسیسات همیشه در معرض آسیب قرار دارند.

مرتضی حضرت‌زاده به حجم آسفالت‌ریزی شهرداری منطقه سه در سال 92 اشاره کرد و افزود: در سال 92 این منطقه شهرداری بیش از 25 هزار تن آسفالت را در معابر پخش کرده و این در حالی است که هر تن قیر اعتباری بالغ بر یک میلیون و 350 هزار تومان نیاز دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری به تنهایی از عهده کارها برنمی‌آید، عنوان کرد: در شهرداری منطقه سه فقط از 10 درصد مردم عوارض دریافت شده و 90 درصد دیگر به علت مشکلاتی که دارند، شهرداری را در عوارض یاری نمی‌کنند.

شهردار منطقه سه همدان ادامه داد: بحث آسفالت‌ریزی معابر اصلی و فرعی کوی جنت در برنامه‌های سال 93 تدوین شده و در پنج ماه نخست سال آینده بحث آسفالت‌ریزی این محله انجام می‌شود.

پس از بازدید و بررسی مشکلات و ارائه نظرات مدیران دستگاه‌های مختلف موارد زیر برای اجرا به تصویب رسید.

*ساخت فرهنگسرا با تامین زمین توسط شورای شهر و شهرداری همدان، اهدای 20 ست ورزشی برای نصب در پارک جنت توسط امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان

*اعلام آمادگی اداره کل امور کتابخانه‌های استان برای ساخت کتابخانه عمومی در محل

*اعلام آمادگی معاونت فرهنگی شهرداری همدان برای تعامل بیشتر با اهالی

*نصب تابلوی اعلانات در بلوار بهشت و کوی جنت

*تعمیر و نوسازی سرویس‌های بهداشتی مساجد توسط اعلام آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان برای احداث سالن ورزشی چند منظوره

*ایجاد چمن مصنوعی برای زمین فوتبال

*ساماندهی تعمیرگاه‌های واقع در کوی جنت توسط شهرداری

*بازسازی جداول

*نصب سطل‌های زباله

*ایجاد ایستگاه اتوبوس و تاکسی در بلوار بهشت و الغدیر

*احداث پارک نواری در بلوار امام خمینی (ره)

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، شهرداری ، عوارض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.