سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبری:

نیم فصل نخست عملکرد قابل قبولی داشتیم

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: با وجود اینکه چهار هفته از باقی تیم‌ها عقب بودیم و بازی ها فشردگی بیشتری برای ما داشت اما در مجموع دور رفت عملکرد قابل قبولی داشتیم.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار پایانی تیمش در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر ، اظهار کرد: بازیکنان من در این دیدار عالی کار کردند و تمام و کمال صحبت‌های کادر فنی را در زمین پیاده کردند. باید به بازیکنانم برای نمایش بی نقص در این دیدار تبریک و خسته نباشید بگویم.
سرمربی تیم والیبال پیکان افزود: نمی‌خواهم صحبتی درباره نمایش تیم حریفم داشته باشم اما باید بگویم این باخت چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نخواهد کرد. شهرداری ارومیه در تمام هفته‌های لیگ صدرنشین بود و این قطعا به دلیل شرایط خوبی است که این تیم دارد.
اکبری خاطرنشان کرد: ما توانستیم تیم حریف را به خوبی آنالیز کنیم و همین اتفاق شرایطی فراهم کرد که در تمامی دقایق بازی برتری با بازیکنان من باشد. به خصوص در سرویس تیم من عالی عمل کرد و توانست دریافت حریف را با مشکل مواجه کند.
وی درباره قهرمانی تیم پیکان در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر، اضافه کرد: این که توانستیم با یک پیروزی شیرین و راهیابی به صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ را در دور رفت آن به پایان ببریم نکته مثبتی است اما نباید چندان مهم باشد.
اکبری افزود: نیم فصل دوم رقابت‌ها سخت‌تر خواهد شد. باید تمام اشتباهات خود در دور رفت را پیدا کرده و با حداکثر توانایی خود در ادامه راه به مصاف حریفانمان برویم. به هر حال در نیم فصل اول به دلیل اینکه چهار هفته از حریفان خود عقب بودیم کار برای ما نسبت به باقی تیم‌ها سخت تر و فشرده‌تر بود. با این حال بازیکنان من به خوبی از پس مسابقات برآمدند و بهترین نتایج را گرفتند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.